معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بردسکن از استقرار ۹۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهم اسفند ماه در این شهرستان خبر داد.

پیش بینی ۹۰ شعبه اخذ رای برای انتخابات یازدهم اسفندماه در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، مهدی عاشوری‌فر با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پرشور در شهرستان فراهم شده است، اظهار کرد: تعداد واجدین شرایط رای دادن در شهرستان بردسکن ۵۶ هزار نفر هستند و در این دوره از انتخابات برای رای دادن نیازی به شناسنامه نیست و افراد می‌توانند با به دست داشتن کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و یا کارت پایان خدمت در انتخابات شرکت کنند.

معاون فرماندار بردسکن تعداد عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در این شهرستان را ۲ هزار نفر اعلام کرد و افزود: بیش از ۸۰ درصد از عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت بر امر انتخابات در شهرستان فرهنگیان هستند.

وی همچنین گفت: تمامی زیرساخت‌های لازم ارتباطی و اینترنتی در تمامی روستاها و مناطق عشایری شهرستان بردسکن و هیچ مشکلی در این حوزه نداریم.

عاشوری‌فر افزود: ملت ایران در تمامی صحنه‌های انقلاب عشق و وفاداری خود را به نظام و رهبری اعلام و به پیروی از منویات مقام معظم رهبری با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای در یازدهم اسفند ماه امسال حماسه دیگری را رقم و تمامی معادلات دشمنان را بر هم خواهند زد.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.