رییس هیات والیبال خوزستان به مزایده گذاشتن خانه والبیال استان را که منجر به برنده شدن شخصی دیگر در این مزایده شد را یک فاجعه برای این رشته دانست.

خانه والیبال خوزستان به مزایده گذاشته شد/ شاهرخی: باید فقط به هیات بروم و چای بخورم!

به گزارش قدس انلاین، سعید شاهرخی  با اشاره به از دست رفتن خانه والیبال استان، خاطرنشان کرد: از زمانی که خانه والیبال در اهواز افتتاح شد این سالن در اختیار هیات بود و سند ملکی آن هم با نام خانه والیبال استان خوزستان است. زمان مدیرکل سابق ورزش و جوانان خوزستان (افشین حیدری) نیز این اداره‌کل طی قراردادی سه ساله این خانه را در اختیار هیات والیبال قرار داد اما در زمان حال طبق ماده ۸۸ این خانه طی دو قرارداد به مدت شش ماهه یعنی تا اسفندماه سال جاری در اختیار هیات قرار گرفت.

وی ادامه داد: نکته جالب این است که خانه والیبال استان خوزستان در مزایده گذاشته شد و چند روز پیش نیز شخصی در این مزایده برنده شد و بر این اساس هیات والیبال برای ادامه فعالیت خود در این رشته در بخش‌هایی چون استعدادیابی از این پس باید این سالن را از این شخص اجاره کند.

رییس هیات والیبال خوزستان خاطرنشان کرد: چند ماه پیش، قبل از اینکه مزایده برگزار شود خدمت مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان رسیدم و خود آقای بنی‌تمیم عنوان کرد سالن‌های ورزشی که اسم "خانه" روی آن ها است طی نامه به استانداری، این اماکن ورزشی از مزایده خارج می شوند و در اختیار هیات های ورزشی قرار می گیرند. اما بعد در حالی که قرار بود در همین راستا با هیات والیبال استان قراردادی سه ساله بسته شود، این مهم انجام نشد و باتوجه به مزایده ای که صورت گرفت از این به بعد باید فقط باید به هیات بروم و چای بخورم. هیات حتی منبع درآمدی هم ندارد که حقوق کارمندان خود را بدهد.

وی با بیان این که خانه والیبال خوزستان را عملا از دست دادیم، گفت: جالب است اداره کل ورزش استان با این شرایط از من عملکرد هم می خواهند. از این پس هیات والیبال باید کاسه گدایی به دست بگیرد. این اتفاق یک فاجعه برای والیبال خوزستان است و همه چیز را نابود کردند.

شاهرخی بیان کرد: بعد از ما انتظار حضور در لیگ برتر و دسته یک والیبال کشور را دارند.

وی تاکید کرد: بابت تغییری که در خانه والیبال خوزستان ایجاد کرده بودم، کلی به بازار بدهکارم. قرار بود با تغییراتی که انجام می شود و درآمدزایی که صورت می گیرد پول مردم را بدهیم اما الان هیچ و کلی فاکتور روی دست هیات است. البته در بازسازی سالن اداره کل ورزش و جوانان خوزستان هم به ما کمک کرد اما هنوز بدهکاریم.

رییس هیات والیبال خوزستان بیان کرد: وقتی مجامع انتخاب روسای هیات های ورزشی برگزار می شود، هزار قول از رییس هیات گرفته می شود ولی بعد از انتخاب شدن او به عنوان رییس، او را در یک اقیانوس رها می کنند و می گویند خودت شنا کن و تخته چوبی برای نجاتت پیدا کن و در همین حین نیز درباره این که چگونه توانستی نجات پیدا کنی به ما هم توضیح بده. این روند واقعا جالب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.