مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه سال گذشته ۸۶ هزار دانشجو به اردوهای راهیان نور مشرف شدند، گفت: امسال این سفرهای معنوی از ابتدای بهمن‌ ماه آغاز می‌شود.

اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور از ابتدای بهمن ماه

به گزارش  قدس آنلاین، تمام دانشگاه‌ها در حوزه راهیان نور فعال هستند و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تلاش می‌کند تا دانشجویان و اساتید بتوانند از ظرفیت‌های معنوی در این حوزه استفاده کنند به طوری که سال گذشته ۸۶ هزار دانشجو به اردوهای راهیان نور مشرف شدند.  

مهدی بادپا مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس درباره زمان برگزاری اردوهای راهیان نور در سال جاری گفت: امسال طی جلسه‌ای که با قرارگاه شهید علم‌الهدی در معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با دانشگاه‌های درگیر در بحث راهیان نور داشتیم قرار بر این شد این سفرهای معنوی از ابتدای بهمن‌ ماه آغاز شود. 

وی افزود: با توجه به همزمانی ماه مبارک رمضان در عید نوروز و برگزاری انتخاب مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۱۱ اسفندماه، برنامه‌ریزی دانشگاه‌ها در بحث اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور در بهمن‌ماه و هفته‌های اول اسفند است که مشارکت دانشگاهیان در بحث انتخابات آسیب نبیند. 

پایان پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.