سرپرست اموربانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: همزمان با دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در تهران، همایش ملی بانوان تاثیرگذار در مازندران نیز برگزار می‌شود.

برگزاری همایش ملی بانوان تاثیرگذار در مازندران

به گزارش قدس آنلاین، فرشته پازوکی صبح امروز در نخستین نشست هم‌اندیشی در جمع اعضای امور بانوان و خانواده استانداری مازندران اظهار کرد: همزمان با دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در تهران، همایش ملی بانوان تاثیرگذار در مازندران نیز برگزار می‌شود.

وی با هدف برگزاری این همایش را شناسایی بانوان فعال و تاثیرگذار مازندرانی در تمامی زمینه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: این همایش در راستای منویات مقام معظم رهبری برای معرفی الگوی سوم زن است.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تصریح کرد: ما باید ثابت کنیم که امروزه بانوان ما با حفظ پوشش و حجاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها و زمینه‌ها حضور دارند و هم در بحث تحکیم خانواده فعال هستند و مانعی برای فعالیتشان ندارند.

برگزاری همایش ملی بانوان تاثیرگذار در مازندران

پازوکی گفت: یکی از برنامه‌های امور بانوان و خانواده استانداری مازندران شناسایی بانوان نخبه و به‌کارگیری این افراد در تمام زمینه‌ها است که دردستور کار خود داریم.

 برگزاری همایش ملی بانوان تاثیرگذار در مازندران

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری مازندران تاکید کرد: بانوان تاثیرگذار مازندرانی می‌توانند برای ثبت‌نام با مراجعه به سایت http://www.banooiran.ir ما را در دومین همایش ملی بانوان تاثیرگذار در مازندران همراهی کنند.

پازوکی در ادامه افزود: دومین همایش بانوان تاثیرگذار استان مازندران در تاریخ سیزدهم دی‌ماه در سالروز ولادت حضرت زهرا(س) که به‌نام هفته زن و روز تکریم از مقام مادر نام‌گذاری شده است، در ساری نیز برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.