فرمانده کل انتظامی فراجا با تأکید بر اینکه امنیت دربرگیرنده تمامی حوزه‌ها از جمله جاده، شهر و مرزها است، گفت: امنیت مرزها و داخلی با همکاری دولت، مجلس، دستکاه قضا و مردم تأمین می‌شود.

سردار رادان: امنیت داخلی و مرزها نیاز به همکاری سران ۳ قوه دارد

به گزارش قدس انلاین، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل فراجا ظهر امروز در حاشیه سومین جشنواره ره‌آورد اربعین حسینی(ره) و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امنیت داخلی و مرزها با همکاری دولت، مجلس، دستگاه قضا و مردم تأامین می‌شود، اظهار کرد: امنیت دربرگیرنده تمامی حوزه‌ها از جمله جاده، شهر و مرزها است و مرزداران در شهرستان راسک و دیگر نقاط مرزی کشور سینه خود را سپر تروریست‌ها کرده و مانع خدشه‌دار شدن امنیت در کشور شدند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی گیلان در حوزه‌های مختلف گفت: با تلاش فرماندهی انتظامی گیلان، استاندار و سایر اعضای شورای تامین، وضعیت امنیتی در این استان از شرایط بسیار خوبی برخوردار بوده و حضور مسافرین در گیلان گواه بر همین مسئله است.

فرمانده انتظامی کل فراجا یکی از دلایل حضور گردشگران در گیلان را، امنیت بالای این استان برشمرد و بیان کرد: امنیت در گیلان آن ‌چنان خوب است که مردم در ایام مختلف سال با آرامش خاطری مناسب به این استان سفر کرده و با حضور در اماکن گردشگری و مذهبی سفری سیاحتی و زیارتی انجام می‌دهند.

رادان با بیان اینکه وضعیت عمومی خدمت‌رسانی در حوزه انتظامی در گیلان مناسب است، تصریح کرد: ارزیابان فرماندهی کل فراجا در چند هفته اخیر در گیلان حضور داشته و وضعیت خدمت‌رسانی پلیس در عرصه‌های مختلف را مورد بررسی قرار دادند و خوشبختانه این استان جزو برترین‌ها در کشور است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به فرهنگ عاشورایی در فراجا بیان کرد: بدون توجه به فرهنگ عاشورا و امام حسین (ع) به هیچ موفقیتی نمی‌توان رسید و نیروی انتظامی همواره سعی دارد در انجام ماموریت‌های خود به فرهنگ قنیع عاشورا و امام حسین (ع) توجه جدی کند.

فرمانده انتظامی کل فراجا با اشاره به اهداف سفر خود به گیلان گفت: حضور در سومین جشنواره ره‌آورد اربعین حسینی، شرکت در یادواره شهدا در صومعه‌سرا و پیگیری آخرین وضعیتی ایمنی جاده‌ها از جمله اهداف سفر بنده به گیلان است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.