مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد با اشاره به پایش و پیگیری مسائل ۶۰ واحد تولیدی راکد در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، گفت: کمبود نقدینگی، مسائل حقوقی، اختلاف شرکاء و بازار فروش بیشترین فراوانی را در بین علل رکود واحدهای صنعتی در استان یزد دارند.

کمبود نقدینگی همچنان در صدر عوامل رکود صنایع یزد

به گزارش قدس آنلاین، مسلم فلاح زاده با اشاره به شناسایی بیش از ۱۷۰ واحد صنعتی راکد، نیمه فعال و زیرظرفیت در سال جاری، اظهار کرد: به همت مجموعه معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان و کلینیک کسب و کار یزد از ابتدای سال جاری با برگزاری ۱۷ جلسه پایش، مشکلات و مسائل واحد صنعتی راکد و زیرظرفیت احصاء شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۶۰ واحد صنعتی راکد و یا زیرفیت مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان یزد به جلسات پایش دعوت شده اند و بعد از بررسی و ثبت مسائل آنها، برای پیگیری به مراجع مربوطه ارسال شده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسات پایش با حضور کارشناسان استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرکهای صنعتی استان، افزود: کمبود نقدینگی، مسائل حقوقی، اختلاف شرکاء و بازار فروش بیشترین فراوانی را در بین علل رکود واحدهای صنعتی در استان یزد دارند.

فلاح زاده با اشاره به پیگیری های نهضت احیاء نهاد ریاست جمهوری در خصوص شناسایی واحدهای راکد عنوان کرد: سال گذشته ۷۶ واحد صنعتی راکد و نیمه فعال با تلاش احیاگران واحدهای اقتصادی در استان یزد به چرخه تولید بازگشتند و امیدواریم با پایش ها و پیگیری های صورت گرفته این روند همچنان با قوت ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.