شب گذشته پس از مدت ها بار دیگر ورزشگاه اولدترافورد درخشان بود. منچستریونایتد مقابل استون ویلا هماهنگ و قابل ستایش اونای امری در نیمه دوم بازی متحول شد و بازگشتی همراه با شور و اشتیاق فراوان رقم زد.

به بهانه بازگشت دراماتیک منچستریونایتد/ از گــور بـرخاسـتـه

متین نجفی خبرنگار تحریریه جوان قدس : اریک تن هاخ پس از بازی دیشب گفت: " باور کنید، حتی وقتی ۲-۰ هم عقب هستید، مهم نیست، باید فقط ادامه دهید، شخصیت خود را نشان دهید، و بازیکنان نشان دادند که ما شخصیتی برای انجام چنین کاری داریم. فکر می‌کنم عملکرد تیمی بسیار خوبی بود." می‌توان گفت موضوعات مطرح شده توسط سرمربی منچستریونایتد در بازی شاگردانش متبلور شد. می‌شد "خواستن" و "ادامه دادن" را در ساق پاهای برونو فرناندز، راسموس هویلوند و خاصه الخاندرو گارناچو دید و عطش آن ها را برای از گور برخاستن و دوباره بیدار شدن حس کرد. البته که همین اتفاق هم افتاد. آنها بازی دو هیچ باخته را سه بر دو در برابر استون ویلا پیروز شدند و سه امتیاز خانگی ارزشمند را به دست آوردند.

با این حال، با دو بار باز شدن دروازه آندره اونانا دروازه بان کامرونی شیاطین سرخ در نیمه اول، آن هم در عرض پنج دقیقه، کم کم به نظر می‌رسید یک شب سرد دیگر در انتظار اهالی تئاتر رویاها باشد، اما بازی جسورانه و تهاجمی شاگردان تن هاخ در نیمه دوم، ورق را به نفع منچستریونایتد برگرداند.

در کل می‌شود اظهار کرد که از نظر تیمی، انرژی و ضرباهنگ بازی یونایتد نسبت به حریف بالاتر بود و از نظر فردی نیز با کیفیت و هوش بیشتری بر دفاع تیم استون ویلا غلبه کردند.

گارناچو در این بازی توانست دو گل برای منچستریونایتد به ثمر برساند و باز هم ارزش های خود را به همگان، به خصوص هواداران این تیم ثابت کند. هافبک پرتغالی آن ها، یعنی برونو فرناندز هم بسیار خوب کار کرد و عملکردش در بحث توپ گیری و پرس کمک کننده بود.

به بهانه بازگشت دراماتیک منچستریونایتد/ از گــور بـرخاسـتـه

همچنین این بازی برای راسموس هویلوند، مهاجم دانمارکی قرمزهای منچستر نیز خیلی ویژه و خاص بود؛ چرا که موفق شد اولین گل خود را برای تیمش در لیگ برتر انگلیس ثبت کند و کمی از زیر فشار انتقادات پیرامون عملکردش خارج شود.

با همه این‌ها باید به انتظار نشست و دید که عملکرد امیدوارکننده منچستریونایتد در بازی بعدی این تیم مقابل ناتینگهام فارست و دیگر بازی ها در آینده ادامه پیدا می‌کند یا شرایط به شکل دیگری پیش خواهد رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.