دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان با تاکید بر اینکه باید کمیته اضطرار آلودگی هوا در این شهرستان و با محوریت مسئولان آن تشکیل شود گفت: وضعیت آلودگی هوا در اردکان غیرمعمول است.

دادستان اردکان: آلودگی هوا در اردکان غیرمعمول است/ کمیته اضطرار آلودگی تشکیل شود

به گزارش قدس انلاین، علی‌محمد دشتکیان صبح امروز در نشست بررسی و پایش وضعیت آلودگی هوای شهرستان اردکان با اشاره به گلایه‌های مردم شهرستان نسبت به آلودگی‌ بیش از حد هوای اردکان اظهار داشت: گلایه مردم از آلودگی به حق است و باید مسئولان نسبت به آن به سرعت ورود کنند.

وی با تاکید بر اینکه بحث آلودگی هوا موضوع بسیار مهمی است و باید به صورت مستمر برای رفع آن تلاش کرد گفت: آلودگی در اردکان غیرمعمول است و اجرای سریع، صریح و شفاف قانون تنها راه کاهش آلودگی هوا در اردکان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان افزود: شرایط شهرستان اردکان به گونه‌ای شده که لازم است کمیته اضطرار آلودگی هوا در این شهرستان و با محوریت مسئولان آن تشکیل شود و در کوتاه‌ترین زمان تصمیم‌گیری کند.

دشتکیان گفت: توقف و تعلیق کلیه طرح‌های صنعتی فاقد مجوزهای زیست محیطی از دیگر الزامات اجرایی برای کاهش آلودگی هوای اردکان است.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه کوتاهی و مماشاتی در موضوع آلودگی و برخورد با صنایع آلاینده نباید وجود داشته باشد گفت: تمرکز مسئولیت‌های اجتماعی صنایع اردکان باید انجام و به صورت شفاف و به اطلاع مردم رسانده شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اردکان گفت: هرگونه تجمعی باید در چارچوب قانون و بعد از اخذ مجوز انجام شود تا بتوان موضوع را از مسیر درست پیگیری و مشکلات را رفع کرد.

دشتکیان ادامه داد: قدرت محیط زیست اردکان باید بیش از پیش تقویت شود و تمام مسئولان اجرایی و نظارتی از تصمیمات محیط زیستی باید حمایت کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.