در پی بالا گرفتن درگیری لفظی نتانیاهو و اردوغان بر سر غزه، الی کوهن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت تا زمانی که رجب طیب اردوغان در ترکیه قدرت دارد، سفیر «اسرائیل» به آنکارا باز نخواهد گشت.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: تا اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه است، سفیر ما به آنکارا برنمی‌گردد

به گزارش قدس آنلاین، کوهن در صفحه «ایکس» خود (توئیتر سابق) نوشت: تا زمانی که اردوغان در راس قدرت در ترکیه باشد، سفیر ما به آنکارا باز نخواهد گشت.

رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیروز در سخنانی حملات رژیم صهیونیستی به غزه را به رفتار نازی‌ها با یهودیان در جنگ جهانی دوم تشبیه کرد و گفت: «بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل هیچ تفاوتی با آدولف هیتلر دیکتاتور آلمان در جنگ جهانی دوم ندارد».

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هم در پاسخ به اظهارات اردوغان، او را به عنوان کسی که دست به «نسل کشی کُردها» زده است، متهم کرد و گفت: «اردوغان باید آخرین کسی باشد که می‌تواند درباره مسائل اخلاقی ما را نصیحت کند».

روز یکشنبه شهروندان ترکیه در همبستگی با ملت فلسطین در آنکارا پایتخت این کشور راهپیمایی کردند. شهروندان ترکیه در این راهپیمایی جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان و به ویژه زنان و کودکان در نوار غزه را محکوم کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.