احمدی وحیدی گفت که ترور سردار شهید سید رضی موسوی نتیجه عجز و ناتوانی رژیم صهیونیستی بود و اینکه این رژیم به هیچ اصول و قانونی پایبند نیست.

وزیر کشور در گفت‌وگو با المیادین: ترور شهید رضی نتیجه عجر و ناتوانی اسرائیل بود

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی، وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران امروز (۹ دی) در مصاحبه‌ای گفت که ترور مستشاران ایرانی در سوریه، هرگز باعث تضعیف جبهه مقاومت نخواهد شد، بلکه موجب تقویت آن می‌شود.

او به شبکه المیادین گفت: «سردار سید رضی موسوی که چند روز پیش در حالی در وسط روز به شکل وحشیانه هدف حمله و ترور اسرائیل قرار گرفت که در یک مأموریت رسمی به سر می‌برد. رژیم صهیونیستی به هیچ قانون بین‌المللی یا اصول اخلاقی پایبند نیست؛ باید بگوییم که ترور شهید موسوی نتیجه نا امیدی و عجزی است که دشمن از آن رنج می‌برد».

احمد وحیدی افزود: «اسرائیل در مسیر فروپاشی است، بنابراین به شکل دیوانه‌وار عمل می‌کند که این مسأله نیز فروپاشی‌اش را سرعت خواهد بخشید. بی شک خون شهدای فلسطین و خون شهید موسوی ریشه‌های رژیم اشغالگر را خواهند کند».

روابط‌ عمومی کل سپاه عصر روز دوشنبه چهارم دی ماه از شهادت سید رضی موسوی از مستشاران نظامی قدیمی سپاه و از همرزمان سپهبد شهید سلیمانی در سوریه در منطقه مسکونی زینبیه دمشق خبر داد و سفیر ایران در دمشق حسین اکبری درباره جزئیات این اقدام تروریستی گفت: شهید موسوی ساعت ۱۴ در سفارت ایران در سوریه بود و پس از پایان کار خود به سمت منزلش حرکت کرد و ساعت ۱۶:۱۰ در محل اقامت خود با سه موشک هدف قرار گرفت و به شهادت رسید.

صبح امروز نیز مراسم گرامیداشت شهید سید رضی موسوی با حضور مسؤولان لشکری و کشوری در حسینیه فاطمه الزهرا (س) برگزار شد.

پایان پیام/.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.