سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از ۱۹۶ هزار مسافر خارجی و ایرانی از پایانه مرزی پرویزخان طی ۹ ماهه سال جاری خبر داد.

تردد ۱۹۶ هزار مسافر از پایانه مرزی پرویزخان

به گزارش قدس آنلاین، سید شهرام کهریزی اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال‌جاری ۱۹۶ هزار و ۲۸۹ مسافر از پایانه مرزی پرویزخان تردد کرده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش تردد داشته است.

وی افزود: تردد خروجی مسافر ایرانی طی ۹ ماهه سال‌جاری در پایانه مرزی پرویزخان ۶۴ هزار نفر بوده و نسبت به سال گذشته ۱۶ درصد رشد داشته و تعداد مسافر ایرانی ورودی از این پایانه مرزی پرویزخان ۲۹ هزار و ۳۰۳ نفر بوده که رشد ۴۵ درصدی نسبت به یال قبل دارد و بیشترین تردد ورودی و خروجی مسافران ایرانی در تیر ماه سال‌جاری با تردد ۲۰ هزار و ۲۳۴ نفر صورت گرفته است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه درباره تردد مسافر اتباع خارجی از پایانه مرزی پرویزخان طی ۹ ماهه سال‌جاری، گفت: ۵۱ هزار مسافر خارجی از پایانه مرزی پرویزخان وارد کشور شده‌اند و تعداد مسافران اتباع خارجی که از پایانه مرزی پرویزخان خارج شده‌اند ۵۲ هزار نفر است.

کهریزی تصریح کرد: پایانه مرزی پرویزخان یک مسیر امن و ایمن برای صادرات کالا است و بیشترین تجار عراقی رغبت دارند تا از این مرز، مبادلات تجاری خود را به دلیل هموار بودن مسیر و داشتن راه دسترسی مناسب برای صادرات و حمل کالا انتخاب کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.