مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در قزوین گفت: نمایشگاه فرش دستباف از ۱۱ تا ۱۵ دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان با حضور بیش از ۲۵ تولیدکننده و فعال حوزه فرش دستباف و تابلوفرش برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه تخصصی فرش دستباف در قزوین

به گزارش قدس انلاین، احمد خورگامی ضمن اشاره به ویژگی‌های فرش ایرانی، اظهار کرد: فرش دستباف ایرانی به عنوان نماد اصالت و هنر ایرانی در تمام دنیا شناخته شده است و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و به دلیل تنوع در طرح، مورد پسند هر نوع سلیقه‌ای است.

وی در ادامه بیان کرد: برگزاری نمایشگاه‌ها می‌تواند در راستای معرفی و حمایت از این هنر صنعت فاخر و نفیس، نقش مؤثری داشته باشد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی قزوین خاطرنشان کرد: نمایشگاه تخصصی فرش دستباف و تابلوفرش از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ دی ماه به مدت پنج روز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار خواهد شد.

خورگامی گفت: بیش از ۲۵ مشارکت‌کننده از استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، قم، مرکزی، گلستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، کردستان و آذربایجان غربی تولیدات خود را در حوزه‌های فرش‌های نیمه ابریشم و تمام ابریشم، کرک، پشم، گبه، گلیم و تابلوفرش در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.