دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین به گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص مذاکرات تبادل اسرا با دشمن صهیونیستی واکنش نشان داد.

هیچ توافقی بدون توقف جنگ و عقب‌نشینی کامل از غزه حاصل نخواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی به گمانه زنی‌ها در خصوص اجرای مذاکرات با دشمن صهیونیستی در زمینه تبادل اسرا واکنش نشان داد.

وی تاکید کرد: هرگز میان ما و دشمن صهیونیستی توافق تبادل اسرا و دیگر توافقات بدون توقف جنگ و عقب نشینی کامل عناصر دشمن از نوار غزه صورت نخواهد گرفت.

النخاله تصریح کرد: حرف و حدیث‌های دیگری که در این خصوص مطرح می‌شود هیچ ارزشی ندارد.

«اسامه حمدان» از رهبران ارشد حماس نیز روز گذشته در گفت و گویی تاکید کرد: ما به وضوح به همه میانجی‌گران اطلاع دادیم که اولویت ما توقف تجاوز به غزه یک‌بار برای همیشه است.

حمدان در ادامه گفت: طرف اسرائیلی به دلیل تعداد اسرای کشته شده از فشار داخلی رنج می‌برد. تل آویو در تلاش است تا انسجام کابینه سیاسی را پس از شکست نظامی خود حفظ کند.

اسامه حمدان افزود: همانطور که اسرائیل بجای توقف تجاوز همچنان به نسل کشی ادامه می‌دهد لذا هیچ مذاکره‌ای نیز در مورد تبادل اسرا صورت نخواهد گرفت. ایده‌های ارایه شده شامل تبادل اسرا در ازای آتش بس یک ماهه قابل قبول نیست. در واقع اشغالگران تلاش می‌کنند تا ایده‌های نادرستی را که برای کاهش فشار داخلی لازم است، علنی کنند، اگرچه هیچ مذاکره‌ای بر سر آن‌ها هنوز صورت نگرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.