مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی از آمادگی همه‌جانبه فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد برای اعزام زائران سرزمین وحی خبرداد.

آمادگی همه‌جانبه فرودگاه برای اعزام زائران سرزمین وحی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی فرودگاه مشهد، محمود امانی‌بنی صبح یکشنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی مدیران ستادی و فرودگاهی به‌مناسبت عملیات حج عمره با حضور ویدئوکنفرانسی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و معاون سازمان حج و زیارت اظهار کرد: از آنجا که آرامش و رفاه زائران عمره برای ما اهمیتی دوچندان دارد، سختگیری‌های لازم باید پیش از اعزام انجام شود تا زائران مبادا در عربستان سعودی دچار مشکل و سختی شوند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی بیان کرد: زائران عمره حتماً پیش از مراجعه به فرودگاه عوارض خروج از کشور را پرداخت کنند.

وی افزود: توصیه‌های امنیتی لازم پیش از مراجعه به فرودگاه به زائران عمره ارائه و اطلاع‌رسانی مربوطه حتما از طریق کاروان‌ها انجام شود.

امانی بنی ادامه داد: ممکن است برخی زائران دچار ممنوعیت‌هایی باشند که در این زمینه باید پیش از مراجعه فرودگاه ممنوعیت‌ خروج از کشور به زائران اعلام شود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی اظهار کرد: با توجه به تجربه خوب فرودگاه مشهد و عوامل آن در عملیات اعزام و بازگشت زائران حج تمتع، در حال حاضر نیز مجموعه اداره‌کل فرودگاه‌های استان خراسان‌رضوی به‌منظور اعزام زائران عمره مفرده از آمادگی کامل برخوردار است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.