رئیس کل دادگستری استان کردستان از انهدام یک شبکه جعل اسناد رسمی، اوراق دولتی، کلاهبرداری و زمین خواری در سنندج با ورود بازرسی کل استان و دستورات قضایی صادره خبر داد.

انهدام شبکه جعل اسناد رسمی و زمین خواری در سنندج/ ۵ نفر از متهمان دستگیر شدند

به گزارش قدس آنلاین، ‌ حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به انهدام یک شبکه جعل اسناد رسمی، اوراق دولتی، کلاهبرداری و زمین خواری در سنندج با ورود بازرسی کل استان و دستورات قضایی صادره گفت: این شبکه با افعال مجرمانه متعددی از قبیل جعل اسناد دولتی و تحصیل مال از طریق نامشروع، ۱۴  قطعه از اراضی دولتی در سنندج را به ارزش بالغ بر بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به نام خود و افراد وابسته انتقال داده بودند. 

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: در همین راستا در دادسرای مرکز استان کردستان پرونده قضایی تشکیل و با دستور بازپرس ویژه پرونده، ۵ نفر از متهمان مربوطه شناسایی، دستگیر و با صدور قرار تأمین روانه زندان شدند. 

وی تاکید کرد: علاوه بر این، حدود ۷ قطعه دیگر از اراضی دولتی تصرف شده شناسایی شده و توسط دادستانی مرکز استان جهت بررسی همه جانبه موضوع و پیگیری لازم به بازرسی کل استان ارجاع تا نسبت به برخورد قضایی با این موارد نیز اقدام شود. 

‌حسینی تصریح کرد: تحقیقات برای شناسایی ابعاد فساد اداری موصوف کماکان ادامه دارد و دستگاه قضایی استان اقدامات همه مجرمان زمین خوار را رصد کرده و با متخلفین قاطعانه برخورد می‌کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.