جنبش مقاومت اسلامی فلسطین روز دوشنبه در واکنش به اظهارات مقام‌های متعدد رژیم صهیونیستی درباره کوچاندن فلسطینیان از غزه، اعلام کرد که این سخنان فقط یک رؤیاست.

حماس: اظهارات اسرائیلی‌ها درباره کوچاندن فلسطینیان از غزه فقط یک رؤیاست

به گزارش قدس آنلاین، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز دوشنبه در واکنش به اظهارات مقام‌های متعدد رژیم صهیونیستی درباره کوچاندن فلسطینیان از غزه، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این سخنان فقط یک رؤیاست.

در این بیانیه آمده است: «اظهارات سران کابینه اشغالگر فاشیست درباره کوچاندن مردم فلسطین و سخنان تروریستی اخیر بن گویر (وزیر امنیت رژیم صهیونیستی) درباره کوچاندن فلسطینیان از غزه و ایجاد شهرک در آنجا، خیالاتی است که محقق نخواهد شد».

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه با اشاره به حملات همه جانبه این رژیم به نوار غزه گفت که این فرصتی برای تمرکز بر پروژه کوچاندن فلسطینیان و ترغیب ساکنان غزه برای مهاجرت به دیگر کشورهاست.

وی در ادامه سخنانش گفت: «جنگ کنونی فرصتی برای تمرکز بر پروژه بازگشت به شهرک‌های غزه و تشویق ساکنان غزه برای مهاجرت به دیگر کشورهاست».

 «بزالل اسموتریچ» وزیر امور مالی رژیم صهیونیستی نیز روز دوشنبه بار دیگر خواستار کوچاندن فلسطینیان از نوار غزه شد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، اسموتریچ در سخنانش گفت: «راه حل صحیح در نوار غزه، ترغیب ساکنان برای مهاجرت به کشورهایی است که با پذیرش آنها موافقت می‌کند».

وی در ادامه گفت: «کنترل نوار غزه را به طور دائم برای تضمین امنیت، در اختیار خواهیم گرفت و در آنجا به شهرک‌سازی می‌پردازیم».

اسموتریچ روز یکشنبه نیز در سخنانی تاکید کرد که اسرائیل باید ساکنان نوار غزه را برای مهاجرت و ترک این باریکه ترغیب کند.

وی که با رادیو ارتش اسرائیل صحبت می‌کرد، گفت: «ساکنان غزه در فقر و تنگنا زندگی می‌کنند و باید آنها را برای مهاجرت و ترک این منطقه ترغیب کنیم».

این وزیر کابینه در ادامه گفت: «اگر در غزه ۱۰۰ یا ۲۰۰ هزار عرب باقی بمانند، صحبت کردن درباره آینده بسیار متفاوت خواهد شد».

پایان پیام/.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.