نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ، ایران اسلامی را کانون شبکه عظیم اهل بیت(ع) در سراسر جهان دانست و ضرورت صیانت از این کانون مقدس تاکید کرد.

دری نجف آبادی: ایران کانون شبکه عظیم اهل بیت(ع) در سراسر جهان است

 به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: در شرایطی که دشمن برای ضربه زدن به کیان انقلاب از هیچ توطئه و دسیسه ای فروگذار نمی کند، این وظیفه دستگاه قضایی است که با هوشیاری در برابر این توطئه‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه هوشیاری دستگاه‌های قضایی، انتظامی و امنیتی ضامن اجرای سیاست‌های کلان نظام اسلامی است، افزود: تا زمانی که دستگاه قضایی به درستی به وظایف خود عمل کند و از هوشیاری کافی در برابر توطئه‌ها و تخلفات برخوردار باشد مشکلات برطرف خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار کرد: دستگاه قضایی نباید اجازه دهد عده‌ای بخواهند به آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی خدشه وارد کرده و به اهداف پلید خود برسند، حراست و پاسداری از ارزش‌های انقلاب است که مانع تحقق اهداف پلید دشمنان شده است.

دری نجف آبادی با اشاره به حوادث غزه  بیان کرد: امروز سنگرهای جبهه مقاومت در اکثر کشورهای آزادی‌خواه گسترش یافته و آزادی‌خواهان با الگوگیری از مقاومت ایران در مقابل مستکبرین عالم ایستادگی می‌کنند.

وی ایران اسلامی را کانون شبکه عظیم اهل بیت(ع) در سراسر جهان دانست و ضرورت صیانت از این کانون مقدس تاکید کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.