سرمربی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در واکنش به بالا گرفتن دوباره گمانه‌زنی‌ها درباره پیوستن فوق‌ستاره فرانسوی این تیم به رئال مادرید گفت که این مسئله به او ارتباطی ندارد!

انریکه در واکنش به پیوستن امباپه به رئال: به من ارتباطی ندارد!

به گزارش قدس آنلاین، با نزدیک شدن فصل نقل‌وانتقالات زمستانی فوتبال اروپا، گمانه‌زنی‌ها درباره آینده کیلیان امباپه در تیم پاری‌سن‌ژرمن بالا گرفته است. قرارداد فعلی مهاجم فرانسوی در پارک دو پرنس، تابستان سال آینده به پایان می‌رسد و او اکنون آزاد است تا با هر باشگاهی برای امضای یک پیش‌قرارداد مذاکره کند.

طبق گزارش‌ها، رئال مادرید همچنان مشتاق است تا این فوق‌ستاره را به خدمت بگیرد و گفته می‌شود قرار است تا اواسط ماه ژانویه ۲۰۲۴، پیشنهادی را به امباپه ارائه بدهد تا تصمیم نهایی درباره این بازیکن گرفته شود.

لوئیس انریکه، سرمربی اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن درباره اینکه چگونه می‌خواهد بلاتکلیفی در مورد آینده امباپه را مدیریت کند، گفت: این موضوع به من بستگی ندارد و من کسی نیستم که به این سوال پاسخ دهد.

قهرمان لیگ یک به خوبی از نیات رئال مادرید آگاه است و طبق گزارش‌ها «بودجه و برنامه‌هایی» را برای کنار آمدن با احتمال خروج امباپه طراحی کرده است. با این حال، پاری‌سن‌ژرمن هنوز به طور کامل از بستن قرارداد بلندمدت با امباپه، به ویژه پس از آغاز مذاکرات تمدید با برادرش ایتان، ناامید نشده است.

رئال مادرید تنها باشگاهی نیست که برای جذب امباپه آماده است و گفته می‌شود لیورپول هم دیگر تیمی است که می‌خواهد شانس خود را برای جذب این فوق‌ستاره ۲۵ ساله فرانسوی امتحان کند.

براساس گزارش‌ها، رئال مادرید موضع خود را مبنی بر اینکه برای امباپه فراتر از ضرب‌الاجل تعیین شده منتظر نخواهد ماند، اعلام کرده است. در صورتی که امباپه تصمیم به ماندن بگیرد، رئال به دنبال اهداف جایگزین خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.