رئیس کل دادگستری ایلام گفت: ۲۰ زندانی مرد و ۲ زندانی زن جرائم غیرعمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت سالروز شهادت شهیدالقدس به آغوش خانواده بازگشتند.

آزادی ۲۲ زندانی جرائم غیرعمد در ایلام

به گزارش قدس آنلاین،  با همکاری ستاد دیه و اعطای ارفاقات قانونی از سوی مراجع قضائی و به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و همچنین گرامیداشت سالروز شهادت سردار سپهبد شهیدالقدس ، ۲۲ زندانی استان ایلام (۲ زن و ۲۰ مرد) از زندان آزاد شدند.

علی محمدی رئیس کل دادگستری استان ایلام در این مراسم گفت: الگو برداری از سیره زندگی ائمه اطهار (ع) و الهام گیری از کرامات و فضائل اخلاقی و شخصیت برجسته بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، ما را در مسیر درست زندگی قرار می دهد.

 وی افزود: تلاش مراجع قضائی و مسئولین زندان ها برای حل مشکلات شماست و سعی کنید بازگشت سالمی به جامعه داشته باشید و با خودسازی و توکل به رحمت پروردگار به دنبال جبران گذشته و ساختن آینده ای روشن باشید.

رئیس کل دادگستری استان ایلام یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون ۱۲۲ زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیرین و ستاد دیه از زندان آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

جمشید اسکندری مدیرکل زندان های استان ایلام نیز خاطرنشان کرد: آزادی زندانیان نیازمند مالی نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و در تلاش هستیم تا پایان سال جاری این آمار را افزایش داده و با کمک خیرین و ستاد دیه، زندانیان جرائم غیرعمد به آغوش خانواده خود بازگردند.

وی افزود: همکاری اثربخش مراجع قضائی در اعطای ارفاقات قانونی به زندانیان زمینه ساز آزادی و رفع مشکلات زندانیان است که بحمدالله تعامل مطلوب قضات در پیشبرد برنامه های اصلاحی و تربیتی نقش پررنگی داشته است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.