رییس شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری گفت: آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در روز جمعه ۱۵ دی ماه سال جاری برگزار می‌شود.

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری جمعه ۱۵ دی برگزار می‌شود

 محمد حسین دادخواه رئیس شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری گفت: از آنجایی که ثبت نام متقاضیان اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری از طریق سازمان سنجش انجام می‌پذیرد، زمان برگزاری این آزمون همانطور که قبلاً به اطلاع عموم رسید در روز جمعه ۱۵ دی ماه سال جاری در ۳۱ استان و ۳۵ حوزه امتحانی در ۶۷ رشته به طور همزمان برگزار خواهد شد.

رئیس شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری خاطر نشان کرد: آزمون در استان‌های آذربایجان شرقی در شهرهای تبریز و مراغه و آذربایجان غربی شهرهای ارومیه و میاندوآب و در استان مازندران شهرهای ساری بابلسر و چالوس و در سایر استان‌ها در مراکز استان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در آزمون امسال ۸۵۲۳۶ نفر در ۶۷ رشته کارشناسی شرکت کردند که بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان در استان‌های تهران با ۱۷۹۲۴ نفر خراسان رضوی ۵۷۷۱ نفر فارس ۵۵۰۷ نفر، آذربایجان شرقی ۵۴۰۸ نفر و مازندران ۳۷۲۶ نفر می‌باشد.

دادخواه با توجه به نوع رشته‌های کارشناسی اظهار کرد: در رشته‌های راه و ساختمان ۳۳۹۹۴ نفر حسابداری ۸۱۹۷ نفر، کشاورزی و منابع طبیعی ۵۰۵۵ نفر برق و ماشین آلات و تأسیسات کارخانجات ۲۸۷۵ نفر و تعیین نفقه ۴۳۱۷ نفر ثبت نام کردند.

وی همچنین در پایان یادآوری کرد: که نتیجه این آزمون حداکثر ظرف مدت ۲ ماه آینده از طریق سایت سازمان سنجش و دیگر رسانه‌های دیداری و شنیداری به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.