معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ارائه خدمات درمانی در همه مراکز درمانی استان کرمان به مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان خبر داد.

ارائه خدمات درمانی در همه مراکز درمانی استان کرمان به مجروحان حادثه تروریستی

به گزارش قدس آنلاین، سعید کریمی شامگاه چهارشنبه با بیان اینکه مراکز درمانی استان‌های همجوار نیز آماده ارائه خدمات به مجروحان هستند، افزود: بعد از وقوع ۲ انفجار پشت سرهم در نزدیکی محل مزار شهید سلیمانی در کرمان، همه مراکز درمانی استان کرمان به حالت آماده‌باش بوده و پذیرای مجروحان این حادثه تروریستی هستند.

وی افزود: همه ظرفیت‌ها در دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و ایران مشخص شده و آمادگی برای انتقال مجروحان وجود دارد و در صورت نیاز با همکاری اورژانس کشور اعزام مجروحان انجام خواهد شد.

ارائه خدمات درمانی در همه مراکز درمانی استان کرمان به مجروحان حادثه تروریستی

عصر روز چهارشنبه صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی بوده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان در گفت وگو با ایرنا تایید کرد که این ۲ انفجار تروریستی بوده است.

اورژانس کشور تا این لحظه شمار شهدای این حادثه را ۱۰۳ نفر و تعداد مجروحان را ۱۸۸نفر اعلام و در عین حال تاکید کرده که حال مصدومان وخیم بوده و امکان افزایش شمار شهدا وجود دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.