مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی اذعان کردند که این رژیم نمی‌تواند مانع از بازگشت ساکنان شمال غزه به منازلشان شود.

نمی‌توانیم مانع از بازگشت ساکنان شمال غزه به منازلشان شویم

به گزارش قدس آنلاین، دو مسئول امنیتی رژیم صهیونیستی اذعان کردند که این رژیم نمی‌تواند مانع از بازگشت ساکنان شمال غزه به منازلشان شوند.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از این دو مسئول صهیونیست گزارش داد که مقامات این رژیم باید اجازه بازگشت ساکنان شمال غزه به منازلشان را بدهند.

بر اساس این گزارش، این دو مسئول صهیونیست به موعدی در این زمینه اشاره نکردند اما مقامات برجسته امنیتی در رایزنی های خود با مقامات سیاسی می‌گویند که باید همزمان با شروع مرحله سوم جنگ غزه باشد.

مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی بر این باورند که طبق قانون بین المللی، نمی‌توان ساکنان را از منازل خود برای مدت نامشخصی بیرون کرد.

همزمان یک مسئول بارز رژیم صهیونیستی به رسانه های این رژیم اعلام کرد که درخواست های مطرح شده برای بیرون راندن فلسطینیان از غزه که از سوی برخی وزیران کابینه از جمله وزیر دارایی و امنیت داخلی مطرح شده است، توهم و مغایر با واقعیت است.

گفتنی است؛ دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه خبر داده بود که رژیم صهیونیستی اجازه نمی‌دهد شهروندان حاضر در جنوب غزه به شمال این منطقه منتقل شوند و به صورت مستقیم آنان را هدف قرار می‌دهد.

«ایتامار بن گویر»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و چهره راستگرای افراطی این رژیم در نشستی که با اعضای حزب خود داشت، در ادامه رویکردهای ضد فلسطینی‌اش، بازگشت شهرک‌نشین‌های صهیونیست به غزه پس از توقف جنگ را خواستار شد و ساکنان فلسطینی اراضی اشغالی را به مهاجرت تشویق کرد.

این چهره افراطی در ادامه نیز مدعی شده بود که خروج فلسطینی‌ها از نوار غزه می‌تواند راه را برای احداث دوباره شهرک‌های صهیونیستی در مناطق فلسطینی باز کند.

«بزالل اسموتریچ»، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی نیز یکشنبه بازگشت شهرک‌نشین‌های صهیونیست به نوار غزه را پس از توقف جنگ خواستار و مدعی شده بود: فلسطینی‌های نوار غزه باید به مهاجرت به کشورهای دیگر تشویق شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.