۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 952911

وزیر کشور در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان، گفت: سربازان ملت در دستگاه‌های مختلف، با اقدامات همه جانبه، ریشه ترور را خشکانده و توطئه گر را پیشمان خواهند ساخت.

توطئه‌گران پشیمان خواهند شد

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی وزیر کشور در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی روز چهارشنبه در کرمان، تاکید کرد: سربازان ملت در دستگاه‌های مختلف، با اقدامات همه جانبه، ریشه ترور را در کشور خشکانده و توطئه گر را پیشمان خواهند ساخت.

بر اساس این گزارش، متن پیام وحیدی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت مظلومانه جمعی از عزیزانمان را در کرمان که به عشق سردار دل‌ها و پرچمدار مبارزه با تروریسم، به زیارت مرقد مطهر ایشان و سایر شهیدان آرام گرفته در گلزار شهدای کرمان می‌رفتند، اندوهی تمام ناشدنی است.

تروریسم بار دیگر نشان داد ذات مشحون از جهالت، شرارت و حقارتش، آورده‌ای جز کشتار کور مردم بی گناه اعم از زنان و کودکان ندارد که خود ناشی از حقد و کینه آنها از شکست‌های پی در پی در مواجهه با دلیرمردان عرصه مقاومت است.

این جنایتکاران سنگدل نشان دادند که حتی از زائران حاج قاسم هم هراس دارند و تاب دیدن این واقعیت مسلم را ندارند که خون به ناحق ریخته شده شهید سلیمانی، دریای مقاومتی شده است که علیه ظلم و استکبار «طوفان» به پا می‌کند.

بی تردید فرزندان خمینی کبیر (ره) و پرورش یافتگان مکتب مقاومت با هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، ذره‌ای از «راه روشن سلیمانی» در مقاومت و ایستادگی در برابر هرگونه تروریسم عقب نخواهند نشست و با عزمی استوارتر از گذشته، مبارزه با این پدیده شوم را در همه ابعاد آن دنبال خواهند کرد.

به ملت شریف ایران قول می‌دهیم، مطابق دستور الهی یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ وَبِئْسَ الْمَصِیرُ، سربازان ملت در دستگاه‌های مختلف، با اقدامات همه جانبه، ریشه ترور را در کشور خشکانده و توطئه گر را پیشمان خواهند ساخت.

اینجانب این واقعه اندوه‌بار را به محضر رهبر معظم انقلاب و بازماندگان شهدا و مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و از خدای متعال، علو درجات و همنشینی با بی بی دو عالم، حضرت زهرای اطهر (س) را برای شهدای این حادثه و همچنین شفای عاجل مجروحان مسالت دارم.

احمد وحیدی

وزیر کشور

گفتنی است؛ وقوع دو انفجار تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان همزمان با سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به شهادت و مجروحیت ده‌ها تن از هموطنان منجر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.