مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز بارش برف در محورهای مواصلاتی استان همدان و آمادگی کامل ۵۶۳ نفر نیروی راهدار خبر داد.

آغاز بارش برف در محورهای استان همدان

به گزارش قدس آنلاین، مهرداد آهکی گفت: از بامداد امروز شنبه ۱۶ دی ماه بارش برف در اکثر محورهای استان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد و هم اکنون نیز ۵۶۳ نفر نیروی راهدار با استفاده از ۳۱۳ دستگاه از ماشین الات راهداری در ۳۵ باب راهدارخانه و ۴۵ گردنه برفگیر استان مستقر هستند.

وی تاکید کرد: از تمامی همشهریان، هموطنان و کاربران جاده ای خواهشمندیم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر حتما باشماره گیری سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور مطلع شوند و از به همراه داشتن تجهیزات زمستانی و علی الخصوص زنجیر چرخ،پر بودن باک خودرو،سالم بودن سیستم برف پاکن و گرمایشی خودرو اطمینان حاصل نمایند.

آهکی اظهار داشت:تمامی محورهای استان همدان بجزء محور کوهستانی گنجنامه -تویسرکان باز و تردد به صورت عادی و روان در جریان می باشد، همشهریان و هموطنان گرامی می توانند با شماره گیری سامانه ۱۴۱ بصورت ۲۴ ساعته از آخرین وضعیت جوی محورهای استان همدان مطلع شوند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.