دادستان‌کل کشور با اشاره به هراس دشمن از فرهنگ و آیین ملت ایران، گفت: دشمنان افرادی ناآگاه را فریب می‌دهند تا مریدان خاندان نبوت را با بمب‌گذاری به شهادت برسانند.

دادستان‌کل کشور: دشمنان از فرهنگ ملت ایران هراس دارند

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌ محمدکاظم موحدی‌آزاد ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان مرکز لرستان، اظهار داشت: دشمنان در حال سرمایه‌گذاری علیه ایران هستند و افرادی ناآگاه را فریب می‌دهند تا مریدان خاندان نبوت را با علملیات انتحاری و بمب‌گذاری به شهادت برسانند.

وی با بیان اینکه اسرائیل و دشمنان از مردم ایران هراس دارند، افزود: آیین و دین ما به ما اجازۀ ساخت بمب اتم را نمی‌دهد و همین آیین نیز به ما اجازه نداد که آب شرب دشمن را در جنگ تحمیلی مسموم و اسرا را شکنجه کنیم.

دادستان‌کل کشور با تأکید به اینکه اسلام ناب محمدی ارتکاب کار حرام را برای رسیدن به هدف جایز نمی‌داند، عنوان کرد: دشمن از فرهنگ و آیین ملت ایران که جهان‌شمول شده‌است، هراس دارد.

وی با اشاره به بیانات امام راحل(ره) دربارۀ دوران دفاع مقدس، بیان کرد: دفاع مقدس سیلی محکمی به طراحی‌کنندگان جنگ تحمیلی زد و امام خمینی (ره) فرمود که ما انقلاب خود را در جنگ به جهان صادر کردیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.