فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری اعضای باند کشوری کلاهبرداری اینترنتی از طریق فیشینگ توسط پلیس فتا این استان خبر داد.

دستگیری باند کشوری فیشینگ توسط پلیس فتای البرز/ شناسایی یک هزار مالباخته

به گزارش قدس آنلاین، سردار "حمید هداوند" روز شنبه گفت: در پی ارجاع پرونده‌های متعدد کلاهبرداری اینترنتی از طریق ورود به لینک مشاهده سهام عدالت، تیم ویژه ای از پلیس فتای استان البرز بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی پیچیده، ماموران موفق به شناسایی یک باند حرفه‌ای و سابقه‌دار فیشینگ کار در چند استان کشور شده و با هماهنگی مقام قضائی چهار متهم را در این زمینه دستگیر کردند.
هداوند با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی طلاجات و سکه از مخفیگاه متهمان که به صورت اینترنتی با وجوه کلاهبرداری شده خریداری شده بود، اظهار کرد: تاکنون یک هزار و ۸۸مالباخته در خصوص این پرونده شناسایی و ارزش کلاهبرداری صورت گرفته بیش از ۴۵میلیارد ریال برآورد می‌شود.
وی گفت: با تکمیل پرونده متهمان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده و همچنان تلاش پلیس برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد.


دستگیری ۲۴ نفر از اعضای شرکت هرمی در کرج

جانشین فرمانده انتظامی البرز از شناسایی یک شرکت هرمی و دستگیری ۲۴ نفر از اعضای آن در شهرستان کرج خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت اعضای یک شرکت هرمی در شهر کرج، بررسی موضوع در دستور کار ماموران سازمان اطلاعات فراجا در استان البرز قرار گرفت.
وی اضافه کرد: با اقدامات پلیسی صحت موضوع مشخص شده و ماموران با هماهنگی قضائی به آدرس محل مورد نظر اعزام و ۲۴ نفر از اعضای این شرکت هرمی در این عملیات دستگیر شدند.
نادربیگی گفت: در بازرسی از محل مقداری جزوات آموزشی مربوط به شرکت های هرمی و تعدادی کامپیوتر همراه کشف شد.

وی بیان کرد: این افراد با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.


گاز گرفتگی ۲ کودک در مهرشهر کرج

فرمانده انتظامی کرج از فوت ۲ کودک زیر پنج سال در اثر گاز گرفتگی در منطقه مهرشهر کرج خبر داد .

سرهنگ پیمان گودرزی گفت: شب گذشته خبر فوت ۲ کودک به دلیل مسمومیت به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شده و بلافاصله عوامل کلانتری ۲۲مهرشهر جهت بررسی موضوع اعزام شدند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد که ۲کودک به ترتیب پنج ساله و ۹ماهه به دلیل نشتی گاز منزل دچار گاز گرفتگی شده و به رغم انتقال به بیمارستان و تلاش کادر درمان جان خود را از دست داده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.