فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای تقابل با جنگ فرهنگی دشمن، گفت: برپایی اردوهای راهیان نور برای جامعه هدف نوجوان و جوان، یکی از راهکارهای این تقابل است.

سردار باقری: راهیان نور یکی از راه‌های تقابل با جنگ فرهنگی است

به گزارش قدس انلاین، سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان در کرمان به دست ایادی تروریستی رژیم صهیونیستی، به خبرنگاران گفت: برگزاری راهیان نور از موضوعاتی است که به صورت ویژه در دستور کار سپاه و بسیج قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز یکی از جنگ‌های دشمنان انقلاب اسلامی علیه قشر نوجوان و جوان، طراحی و پیاده‌سازی جنگ فرهنگی است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای تقابل با جنگ فرهنگی دشمن، تصریح کرد: برپایی اردوهای راهیان نور برای جامعه هدف نوجوان و جوان، یکی از راهکارهای این تقابل است.

باقری بیان داشت: همچنین اعزام اقشار تاثیرگذار بر جامعه هدف همچون معلمان و اساتید دانشگاه در دستور کار قرار گرفته، کمااینکه تا کنون کاروان‌های اعزامی از فرهنگیان را به مناطق عملیاتی داشته‌ایم.

وی با اشاره به اعزام ۹ هزار لرستانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب طی روزهای گدشته، از اعزام دانشجویان استان در روزهای پیش‌رو خبر داد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.