استاندار البرز گفت: درصدد هستیم مجموعه ورزشی ۶ هزار نفری انقلاب کرج را در دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار دهیم.

تکمیل پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج

به گزارش قدس انلاین،  مجتبی عبداللهی ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از روند تکمیل پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان و تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از مردم در کرمان گفت: اتخاذ راهبردهای مؤثر با هدف تحقق یکی از عملکردهای زندگی مردم به عنوان گذراندن اوقات فراغت، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: توسعه ورزش، سرگرمی و تفریح، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را کاهش می‌دهد و ارتقای سلامت جسمی و زندگی افراد را به دنبال دارد. ضرورت دارد با شیوه‌های مدیریتی نوین همچون مدیریت دانش، تصمیمات سیستماتیکی برای افزایش توانایی سازمان‌ها اتخاذ شود.

استاندار البرز اضافه کرد: بر این اساس مدیران در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه ورزش و جوانان و شهرداری‌ها به عنوان متولیان مدیریت شهری، باید نسبت به احصای منابع و مدیریت ظرفیت‌های موجود اقدام و به صورت علمی و دقیق، نقاط ضعف را برطرف کنند.

عبداللهی مطرح کرد: استان البرز ظرفیت‌های فراوانی در حوزه ورزش دارد که باید شناسایی و بهره برداری شوند. پروژه ورزشگاه ۶ هزار نفری انقلاب کرج از جمله این موارد است که سال‌ها مغفول مانده و اکنون با پیگیری‌های صورت گرفته، در دست تکمیل است.

استاندار البرز بیان کرد: با توجه به تعهدات اخذ شده از پیمانکار، درصدد هستیم این مجموعه ورزشی را امسال و در دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار دهیم و پیمانکار مربوطه باید در موعد مقرر اقدام لازم را انجام دهد.

وی اظهار کرد: هر محله باید یک مجموعه ورزشی، هر چند کوچک داشته باشد و برای این منظور استفاده از توان خیران در کنار مشوق‌های شهرداری‌ها همچون اعطای پروانه ساخت رایگان و اختصاص اراضی مناسب از سوی شهرداری‌ها و اداره کل راه و شهرسازی، در دستورکار قرار گرفته است.

عبداللهی افزود: استفاده از ظرفیت مدارس در محله‌ها از دیگر تدابیر اندیشیده شده است، بر این اساس مدارس محله‌های محروم استان در ساعات تعطیل روز و آخر هفته به ورزش بانوان اختصاص می‌یابند. احیای ورزش‌های بومی محلی و تشکیل تیم‌های ورزشی و برگزاری مسابقات بین محله‌ای، تأثیر بسزایی در ارتقای سرانه‌های ورزشی و ایجاد شور و نشاط در محله‌ها دارد.

به گفته استاندار البرز، با مدیریت دانش در بخش ورزش نیز می‌توان نسبت به شناخت ظرفیت‌ها و بکارگیری توانایی‌های بالقوه در ارتقای سرانه‌ها اقدام کرد و به نوعی تئوری‌های نوین مدیریتی را با اجرا، گره زد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.