یگان‌های ارتش سوریه در شرق حمص توانستند ۹ تروریست عضو داعش را به هلاکت رسانده و سه خودروی آنها را منهدم کنند.

ارتش سوریه ۹ تروریست داعشی در شرق حمص را به هلاکت رساند

یگان های ارتش سوریه در عملیات شناسایی و پاکسازی گسترده در اطراف شهر تدمر در بیابان های شرقی حمس، توانستند پناهگاه های تروریست های داعش را شناسایی و مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات نظامی و لجستیک را از آنها ضبط کنند.

بدنبال گسترش عملیات شناسایی در اطراف پناهگاه های مذکور، یک گروه مسلح وابسته به تشکیلات تروریستی داعش، شناسایی و کشف شد و نیروهای ارتش سوریه به شدت با آنها درگیر شدند و توانستند ۹ تروریست داعشی را به هلاکت رسانده و سه خودوری شاسی بلند متعلق به آنها را منهدم کنند.

بقیه اعضای این گروه تروریستی به طرف عمق منطقه (۵۵ کیلومتری) در شمال پایگاه اشغالگران آمریکایی در منطقه التنف در منتهی الیه حومه شرقی حمص گریختند.

ارتش سوریه در ماه های اخیر، بدنبال رصد و شناسایی تحرکات هسته های وابسته به تشکیلات تروریستی داعش در بیابان تدمر و السخنه در حومه شرقی حمص، اقدام به انتقال نیرو و تجهیزات فراوان به این منطقه کرده است.

ارتش سوریه تلاش می کند امنیت مساحت هرچه بیشتری از جغرافیای مناطق بیابانی این کشور را با هدف گسترش دامنه امنیت در اطراف محور مسیرهای بین المللی که غرب سوریه را به شرق این کشور و سپس به خاک عراق متصل می‌کند، پاکسازی کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.