جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ما از زمانی که شروع کردیم در حوزه قدرت نظامی در اوج قرار گرفتیم و موشک‌هایی که سیستمی قادر به مقابله با آن‌ها نیست ساخته‌ایم و این تنها گوشه‌ای از قدرت و توانمندی ماست.

جانشین فرمانده کل سپاه: موشک‌هایی ‌ساخته‌ایم که سیستمی قادر به مقابله با آن‌ها نیست/ در اوج قدرت نظامی ‌قرار داریم

به گزارش قدس آنلاین، دریادار پاسدار علی فدوی بعد از ظهر امروز در چهاردهمین همایش «خورشید ولایت» اظهار داشت: اکنون در ایامی قرار داریم که با اندوه همراه شده و تروریست‌ها در یک اقدام خبیثانه عده‌ای از کودکان، زنان و مردان ما را در کرمان به شهادت رساندند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به موضوع تبعید رهبر معظم انقلاب در دوران ستم‌شاهی به ایرانشهر، گفت: وقتی مقام معظم رهبری به شهرستان ایرانشهر تبعید شدند در آن شرایط آن بزرگوار این موضوع زجرآور را به موضوعی خوشایند تبدیل کردند که قاعدتاً این برگرفته از محبت بوده است.

 وی افزود: در آن روزها به رهبر معظم انقلاب می‌گفتند وقتی تبعید شدید شرایط سخت‌تر می‌شود؛ ولی محبت آن دوران سفر سبب شده که با وجود گذشت سال‌های طولانی مهر و محبت بین مردم این خطه و رهبری کم نشده و بلکه بیشتر هم شده و در واقع خداوند در محبت این اثر را گذشته است.

 سردار فدوی بیان کرد: تا قبل از اینکه رهبر معظم انقلاب به ایرانشهر تشریف بیاورند، شیعه و سنی هر کدام برای خودشان زندگی می‌کردند و کاری به کار هم نداشتند اما محبت‌های ایشان و پیشقدم شدنشان برای برقراری ارتباط با علمای اهل‌سنت و کمک‌رسانی بدون تبعیضشان به مردمان شیعه و سنی در سیل ایرانشهر، اختلاف و دودستگی میان شیعیان و اهل‌سنت را از بین برد و باعث شد دوباره مثل اعضای یک خانواده دور هم جمع شوند.

 وی خاطرنشان کرد: از روزهای اول آغاز حرکت انقلاب اسلامی تا 22 بهمن‌ماه 57 دشمنان سازمان‌ یافته حمله نکردند؛ اما بعد از پیروزی انقلاب آمریکا به‌صورت سازمان‌یافته حمله کرد و باید بدانیم که یک ماه دیگر 45 سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و آمریکای خبیث همچنان در راس دشمنی با ایران قرار و دشمنی‌اش همچنان ادامه دارد.

 سردار فدوی عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند ما هر روز قوی‌تر از روز قبل و سال قبل‌تر هستیم و این را نباید در عوامل مادی و دنیایی جست‌وجو کرد؛ بلکه علت را باید در قرآن بجوییم کنیم.

 وی خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن فرموده من پیروزی جبهه حق را ضمانت می‌کنم و طبق فرموده امام خمینی (ره) ما مکلف به انجام تکلیف هستیم و نتیجه را خدا مشخص می‌کند. اگر بندگان خدا دستور الهی را انجام بدهند پروردگار نتایج بی‌نظیری را برای آنان رقم می‌زند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنده مقام معظم رهبری را برای اولین‌بار در روزهای اویل مهرماه 59 ملاقات کردم که در جبهه برای مقابله با دشمن جلوتر از همه حضور یافته بودند.

 سردار فدوی گفت: امام خامنه‌ای تاکنون دستورات زیادی را به‌صورت مستقیم به نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران ابلاغ کرده‌اند و دستورات مشخص دادند که روح حاکم بر آن‌ها جلوبرنده بوده است.

 وی عنوان کرد: ما از زمانی که شروع کردیم در حوزه قدرت نظامی در اوج قرار گرفتیم و موشک‌هایی که سیستمی قادر به مقابله با آن‌ها نیست ساخته‌ایم و این تنها گوشه‌ای از قدرت و توانمندی ماست.

 سردار فدوی با بیان اینکه وعده خدا حق است و در این وعده تخلف نیست، اظهار کرد: خباثت‌های صهیونیست‌ها از زمان پیامبر اسلام(ص) وجود داشته و اکنون هم کودکشی و قتل‌عام زنان و کودکان بزرگ‌ترین شکست راهبردی در کنار دیگر شکست‌های تاکتیکی و عملیاتی خبیثان جبهه باطل از جمله آمریکا و همراهانش بوده و آشکار شدن دروغ‌های بزرگ صهیونیست‌ها برای ملت‌های جهان از دیگر شکست‌های مفتضحانه رژیم غاصب صهیونیستی است. 

وی تصریح کرد: شهدا با دل، زبان و عملشان پای‌کار انقلاب بودند و همین پای‌کار بودن شهدا دستاوردهای بزرگی را برای انقلاب رقم زده، چون با ابزارهای مادی نمی توانستیم در مقابل دشمنان خبیث کاری از پیش ببریم.

 محمدعلی قندهاری نیا، مدیرعامل انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و آثار رهبر معظم انقلاب نیز در این همایش  بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه ما معرفی ابعاد شخصیتی رهبر معظم انقلاب و سیره و سبک زندگی ایشان از طریق قالب‌های مختلف فرهنگی شامل نمایش فیلم، کتاب، تولیدات شبکه‌های فضای مجازی و برنامه‌های مختلف است.

 وی افزود: زندگی مقام معظم رهبری از لحظات اولیه تا امروز برای ما درسی از زندگی جهادی پر فراز و نشیب بوده که بسیار درس‌آموز است.

 قندهاری نیا ادامه داد: ماجرای تبعید حضرت آقا به ایرانشهر حکایت‌های ویژه‌ای دارد که دارای سه‌نقطه تلاقی است که موضوع اول زندگی جهادی ایشان بوده که منتظر دستور کسی نبودند و بر اساس احساس تکلیف الهی این مسیر را پیش بردند و توجه همیشگی ایشان به مردم آسیب‌دیده و علاقه و کرامتی که آن بزرگوار در ماجرای تبعید به ایرانشهر عملی کردند بسیار مورد توجه است.

 وی تصریح کرد: وجود بیت رهبر معظم انقلاب در این شهر مایه خیر و برکت برای مردم است و بازگویی این خاطرات به نسل جدید موجب خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و ترفندهای آنان می‌شود.

 این مسئول خاطرنشان کرد: امروز در این همایش کتاب «آقای ایرانشهر»، روایتی از خاطرات حضور حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای در دوران تبعید به ایرانشهر به قلم «رحیم مخدومی» نوشته شده رونمایی شد که امیدواریم آنطور که باید کوثر واقع شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.