وزیر امور خارجه آمریکا بی‌اشاره به حمایت‌های آشکار واشنگتن از ادامه نسل‌کشی فلسطینیان با طرح ادعایی عوام‌فریبانه گفت: وضع مردم غزه همچنان وخیم است.

بلینکن بدون اشاره به حمایت‌ واشنگتن از نسل‌کشی فلسطینیان: وضع مردم غزه همچنان وخیم است

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار پیامی ویدئویی در شبکه اجتماعی «ایکس» به وخامت شرایط برای مردان، زنان و کودکان در غزه اذعان کرد.

وزیر امور خارجه آمریکا با ادعای اینکه به‌ منظور بررسی بحران غزه با شرکای خود در منطقه، به غرب آسیا سفر کرده است، بی اشاره به حمایت های آشکار واشنگتن از ادامه نسل کشی فلسطینیان مدعی شد: این ها گفتگوهای آسانی نیستند؛ اما برای آینده غزه و برای آینده اسرائیل و فلسطینیان باید اکنون به این دیپلماسی ادامه دهیم.

آنتونی بلینکن ضمن ادعای اینکه با شرکای خود اقدامات لازم برای جلوگیری از گسترش درگیری در غزه را بررسی خواهد کرد، با طرح ادعایی عوام فریبانه گفت که محافظت از غیرنظامیان، ارتقای سطح کمک‌ های بشردوستانه و آزادی اسرای باقی مانده را مورد بررسی قرار خواهد داد.

وزیر امور خارجه آمریکا مدعی شد: وضع مردان، زنان و کودکان در غزه همچنان وخیم است. شمار زیادی فلسطینی به‌ویژه کودکان کشته شدند. بسیاری از مردم به غذا، آب، دارو و نیازهای اساسی زندگی دسترسی ندارند.

بلینکن در ادامه با تاکید بر اینکه بر اقدامات لازم برای ایجاد یک آینده پایدار، صلح‌ آمیز و ایمن برای همه مردم منطقه متمرکز خواهد شد، ادعا کرد که این امر با بازسازی منطقه، اطمینان از امنیت و تشکیل دولتی به رهبری فلسطینیان ممکن می‌ شود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.