استاندار خوزستان گفت: تجربه انقلاب نشان داد، انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب خدایی و الهی و رنگ آن نیز سبقت الله است.

جوانان در دهه فجر میدان‌دار باشند/ انتخابات پیش‌رو یک فجر دیگر است

به گزارش قدس آنلاین، علی اکبر حسینی محراب امروز ۱۷ دی ماه در نشست ستاد گرامیدشت دهه فجر که در اهواز برگزار شد اظهار کرد: فجر یاد امام را زنده کردن است و باید قدرشناس امام باشیم. در ادامه نیز حضرت آقا جا پای امام گذاشتند و تجربه انقلاب نشان داد، انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب خدایی و الهی و رنگ آن نیز سبقت الله است. در این سال‌ها حضرت آقا یک گام نسبت به امام راحل عقب ننشستند و این انقلاب همان انقلاب سال ۵۷ امام است و این مسیر تا تحویل آن به امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت. 

وی ادامه داد: فجر انقلاب فرا رسیده است و مجددا در بهمن ماه جشن های انقلاب برگزار می شود و از همه دستگاه ها و اقشار مختلف مردم از جمله ورزشکاران و هنرمندان دعوت می کنیم که این دوره پیروزی انقلاب را به زبان هنر و ورزش به نوجوانان و جوانان بیان کنند. 

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: امیدوارم همه خانواده ها و نیز باشگاه های ورزشی و هنری در این زمینه برنامه ریزی کنند و در ایام دهه فجر بتوانیم سختی هایی که مستکبران بر ما ایجاد کرده بودند را عنوان کنند. خانواده شهدا، انقلابیون و ستم کشیده ها باید درباره این شرایط توضیح دهند. 

وی افزود: ان شاءالله برای برگزاری دهه فجر باید جوانان میدان‌دار باشند و کار به آنها سپرده شود. بهترین زبان برای نشان دادن فجر زبان هنر است و باید جریان فجر به خوبی برای نسل جوان و نوجوان توضیح داده شود.  باید نسل جدید را با انقلاب امام آشنا کرد و باید تاریخ سینه به سینه و چهره به چهره بیان شود. این کار نیاز به برنامه، ایده و فکر جدید دارد و باید خاطرات گذشتگان نیز مستندسازی شود. 

حسینی محراب گفت: بحث انتخابات را هم داریم و باید از شورای نگهبان تقدیر کرد که به فرمان حضرت آقا عمل کردند و زمینه یک رقابت قوی را در کشور فراهم کردند. انتخابات پیش رو یک فجر دیگر است. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.