نخستین داده‌نمایی حزب الله از میزان حملات علیه اهدف رژیم صهیونیستی، از تلفات سنگین اسراییل در ۳ ماه گذشته از جنگ غزه و فرار ۲۳۰۰۰۰ اشغالگر از مرز لبنان حکایت دارد

اینفوگرافی / جنگ در سایه حزب الله علیه اشغالگران

طی سه ماه گذشته از جنگ غزه، رژیم صهیونیستی با هدف حفظ روحیه در هم شکسته نظامیان و جامعه چند پاره خود، تلاش کرده با ارائه آمار قطره چکانی میزان تلفات و خسارات، از شدت انتقادات کاسته و صحنه نبرد را به نفع خود مدیریت کند. این رویکرد اما توسط جریان مقاومت شناسایی و تلاش شده با ارائه آمار واقعی از آنچه در میدان می گذرد، دسیسه صهیونیست ها خنثی شود.

در این مسیر جنبش حزب الله روز گذشته در پاسخ به جنگ روانی و سانسور خبری دشمن فهرستی از برخی دستاوردهای نظامی اش در حمله به مواضع رژیم صهیونیستی از ۸ اکتبر ۲۰۲۳ (آغاز عملیات طوفان الاقصی) تا عصر جمعه را منتشر کرد. مقاومت اسلامی لبنان، تنها در یک حمله که صبح روز شنبه و در واکنش به ترور صالح العاروری، نایب رئیس دفتر سیاسی حماس صورت گرفت، مقر مهم اطلاعاتی ارتش اسرائیل را با 62 راکت مورد حمله قرار داد. 

گفتنی است با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است. جزئیات میزان خسارات وارد شده به دشمن صهیونیستی طی 90 روز گذشته، بر اساس اطلاعات ارائه شده از سوی واحد رسانه‌ای جنگی جنبش حزب‌الله لبنان در قالب داده نمای زیر آمده است.

اینفوگرافی / جنگ در سایه حزب الله علیه اشغالگران

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.