رئیس اداره تولیدات دامی جهاد کشاورزی بردسکن از اجرای طرح توزیع ۱۲۰۰ تن جو به صورت ۶ ماهه به دامداران این شهرستان خبر داد.

توزیع بیش از ۱۲۰۰ تن جو به دامداران بردسکنی

به گزارش قدس خراسان، حجت صفرنژاد ظهر امروز در بازدید سرزده فرماندار بردسکن که بخشدار مرکزی و مشاور فرماندار در امور رسانه و مسئول روابط عمومی فرمانداری اظهار کرد: دامداران می‌توانند با مراجعه به اداره تولیدات دامی نسبت به ثبت نام که از طریق امور پشتیبانی دام استان در اختیار دامداران قرار می‌گیرد اقدام کنند.

رئیس اداره تولیدات دامی جهاد کشاورزی بردسکن هدف از اجرای این طرح را با توجه به وضعیت خشکسالی و فقر مراتع حمایت از دامداران منطقه اعلام کرد.

وی همچنین از تولید ۱۳۰ هزار قطعه مرغ زنده به مقدار ۳۰۰ تن ظرف ۱۰ روز آینده در این شهرستان خبر داد و افزود: در حال حاضر با پیگیری‌های انجام شده و پای کار بودن مرغداران شهرستان در تامین گوشت مرغ شهرستان مشکلی نداریم و مرغ همه روزه به اندازه مورد نیاز  مصرف به شهرستان حمل می شود.

صفرنژاد با بیان اینکه شهرستان بردسکن ۵۷ واحد مرغداری دارد گفت: بیش از ۸۰ درصد این واحدها اقدام به جوجه ریزی کرده‌اند و جای هیچ نگرانی در تامین مرغ شهرستان نیست.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.