سرکنسول پاکستان در مشهد در دیدار با استاندار خراسان رضوی حمله تروریستی اخیر در گلزار شهدا کرمان را محکوم کرد.

سرکنسول پاکستان حمله تروریستی در کرمان را محکوم کرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی و محمد شهریار سرکنسول پاکستان شامگاه سه شنبه در مشهد طی نشستی صمیمانه در محل دفتر استاندار با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

استاندار خراسان رضوی در این دیدار اظهار کرد: با وجود همسایگی دو کشور، احساس نزدیکی زیادی بین دو ملت ایران و پاکستان وجود دارد.

نظری با تاکید بر اینکه روابط خوب دو کشور امکان همکاری و ارتقا در همه زمینه‌ها را فراهم کرده است، افزود: موقعیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی در کشور پاکستان وجود دارد. همچنین جمهوری اسلامی ایران هم از ظرفیت‌های بی‌شماری برخوردار است.

وی به خیل عظیم زائران پاکستانی در مشهد طی ایام سال اشاره و عنوان کرد: زائران پاکستانی به دلیل مباحث فرهنگی و مذهبی و علاقه آنها به امام رضا (ع) از زائران مورد علاقه مردم مشهد هستند چرا که از مسیر طولانی برای زیارت بارگاه منور رضوی مشرف می‌شوند.

سرکنسول کشور پاکستان در این دیدار ضمن ابراز همدردی با جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: حمله تروریستی رخ داده در شهر کرمان را محکوم می‌کنیم و با قربانیان این حادثه تلخ ابراز همدردی می‌کنیم.

شهریار ضمن تاکید بر گسترش روابط میان دو کشور در حوزه‌های گوناگون افزود: کمک به زائران پاکستانی از توجهات و خدمات کنسولگری پاکستان در مشهد است که همواره دنبال می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.