مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: با هدف مدیرت مصرف و رسیدن گاز به مشترکان خانگی گاز دو مجتمع صنعتی پتروشیمی و سیمان در مرکز استان خراسان شمالی قطع شد.

گاز مجتمع پتروشیمی و سیمان بجنورد قطع شد

به گزارش قدس آنلاین؛ سید محمود هاشمی اظهار داشت: با توجه به آغاز فصل سرما و همچنین دستور مرکز دیسپاچینگ شرکت ملی گاز ایران٬ محدودیت‌هایی برای مصرف گاز در صنایع استان خراسان شمالی آغاز شده است.

وی افزود: از هفته گذشته گاز شرکت پتروشیمی خراسان قطع و از ماه گذشته نیز گاز مجتمع سیمان بجنورد قطع شده است و این قطعی به دلیل مدیریت مصرف و رسیدن گاز برای مشترکان خانگی است.

هاشمی تصریح کرد: گاز سایر واحدهای صنعتی استان وصل و محدودیت خاصی ایجاد نشده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی گفت: با آغاز فصل سرما مصرف گاز در استان نیز افزایشی شده و در حالی که انتظار می‌رفت تا 6 درصد افزایش مصرف وجود داشته باشد، مصرف گاز در استان حدود 12 درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: مشترکان صنعتی استان از سال گذشته تا کنون افزایش داشته و افزایش مصرف گاز نیز به همین دلیل است. بر اساس تعهد شرکت گاز، ما موظف هستیم به مدت ٨ ماه گاز صنایع را تامین کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان شمالی با اشاره به اعمال تخفیف خوش حسابی و کم مصرفی برای مشترکان خانگی گفت: مشترکانی که از 10 تا 35 درصد کاهش و مدیریت مصرف داشته باشند، شامل جایزه خوش حسابی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.