«فوتبال برتر»؛ ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با اجرای محمد حسین میثاقی از جمعه ۲۲ دی ماه با پخش زنده افتتاحیه این مسابقات به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

ویژه‌برنامه جام ملت‌های آسیا از جمعه روی آنتن می‌رود/ امکان پخش زنده بازی‌ها برای سکوها

به گزارش قدس آنلاین برنامه «فوتبال برتر» ویژه برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با پخش مسابقات منتخب گروهی، پخش کامل مسابقات مرحله حذفی تا دیدار نهایی، بررسی و تحلیل روزانه مسابقات، تولید و پخش آیتم‌های متنوع، بهره‌مندی از ظرفیت کارشناسان فوتبالی و با اعزام تیم برنامه ساز به کشور قطر به پوشش این مسابقات خواهد پرداخت.

این مسابقات به میزبانی کشور قطر و با شرکت ۲۴ تیم از کشورهای آسیایی برگزار می شود. در این دوره از بازی ها ایران با کشورهای فلسطین، هنگ کنگ و امارت هم‌گروه است. جدول پخش مسابقات تیم ملی کشورمان نیز به شرح ذیل است:

ایران - فلسطین / یکشنبه ۲۴ دی ساعت ۲۱

ایران - هنگ کنگ / جمعه ۲۹ دی ساعت ۲۱

ایران - امارات / سه شنبه ۳ بهمن ساعت

قاب اختصاصی بازی‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا در اختیار سکوها

ساترا به‌منظور حمایت از رسانه‌های دارای مجوز از این سازمان و ارائه خدمات محتوایی، قاب اختصاصی (آی‌فریم) بازی‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا را در اختیار رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر قرار می‌دهد.

با موافقت رئیس سازمان صداوسیما در جهت حمایت و تکمیل سبد محتوایی سکوهای دارای مجوز از ساترا، قاب اختصاصی (آی‌فریم) بازی‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا که سازمان صدا و سیما حق پخش آن را خریداری کرده است، به رسانه‌های متقاضی اختصاص پیدا می‌کند.

سکوهای متقاضی پخش زنده بازی‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا برای دریافت آی‌فریم پخش زنده این بازی‌ها تا تاریخ ۲۳ دی‌ماه می‌توانند درخواست خود را از طریق سامانه جامع ساترا اعلام کنند.

ساترا در راستای حمایت از سکوهای دارای مجوز پیش از این نیز امکان پخش زنده بازی‌های فوتبال جام جهانی و مسابقات آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو را برای سکوهای صوت‌و تصویر فراگیر فراهم کرده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.