وزیر ورزش و جوانان از دیدار خود با رئیس اتحادیه جهانی کشتی در جریان سفر به صربستان خبر داد.

وزیر ورزش با رئیس اتحادیه جهانی کشتی دیدار می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان ایران صبح امروز (پنج‌شنبه) به منظور امضای تفاهم‌نامه با همتای صرب خود و همچنین بازدید از اماکن ورزشی و اکادمی ورزشی و طب ورزشی این کشور با استقبال معاون وزیر ورزش صربستان وارد بلگراد شدو هاشمی در بدو ورود به صربستان به تشریح برنامه‌های خود در این سفر پرداخت.

یکی از مهمترین برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان دیدار با نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی است. هاشمی در این خصوص گفت:با توجه به اهمیت رشته کشتی و برنامه‌هایی که برای المپیک پاریس داریم، تصمیم گرفتم با نناد لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی در زادگاه او دیدار و گفت‌وگو کنم. این دیدار هماهنگ شده و علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی نیز در آن حضور دارد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه: بازدید از مرکز سنجش و پزشکی بلگراد در صربستان در دستور کار قرار گیرد و همچنین از خانه فوتبال صربستان نیز دیدار می‌کنیم. خانه فوتبال صربستان یکی از سه خانه مهم فوتبال اروپا است. همچنین نشستی را با رئیس کمیته ملی صربستان داریم و این دیدارها می‌تواند به تقویت ورزش ایران و صربستان کمک کند.

عضو کابینه دولت سیزدهم در پایان گفت: یکی از مهمترین اهداف ما از این سفر با توجه به روابط سیاسی خوب دو کشور ایران و صربستان امضای تفاهم‌نامه ورزشی بین دو کشور است. برنامه‌هایی که تدارک دیده شده برای این سفر به تقویت روابط دو کشور ایران و صربستان کمک خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.