بازرس ویژه رئیس‌جمهور گفت: آلودگی بسیار زیادی در اثر فلرها در خوزستان ایجاد می‌شود که این مسئله در مرکز مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

بازرس ویژه رییس جمهور: مسئله آلودگی فلرها در خوزستان پیگیری خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام حسن درویشیان بازرس ویژه رئیس جمهور امروز در حاشیه‌ی جلسه‌ی شورای اداری استان خوزستان اظهار کرد: یکی از ماموریت‌های رئیس جمهور به بازرسی ویژه بررسی وضعیت مدیریت در استان‌هاست که یکی از استان‌های مهم کشور نیز خوزستان است از این رو در این استان حضور پیدا کردیم.

وی با بیان اینکه از روز گذشته جلسات متعددی با برخی از مدیران استانی برگزار شد، گفت: دولت مصمم به رفع بسترهای فساد است و در حوزه‌ی مبارزه با فساد تذکرات و توصیه‌هایی به مدیران داده شده است. البته اکثریت مدیران ما انقلابی، دلسوز و پیگیر امور هستند.    

درویشیان با اشاره به آلودگی هوا در خوزستان افزود: آلودگی بسیار زیادی در اثر فلرها و مشعل‌های نفتی در استان خوزستان ایجاد می‌شود که این مسئله از موضوعاتی است که در مرکز مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه بازدیدهایی نیز از وضعیت آب در استان انجام شد، خاطرنشان کرد: از پروژه‌های مربوط به حوزه‌ی فاضلاب اهواز و استان نیز بازدیدهایی صورت گرفت. این پروژه‌ها مشکلاتی داشتند که به سهم خود رفع این مشکلات را پیگیری می‌کنیم.    

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.