جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جنایت صهیونیست‌ها، تصویر آزادی خواهی و دموکراتی را که ۷۵ سال برای دنیا درست کرده بودند را از بین برد و همه عالم فهمیدند که ۷۵ سال به آن‌ها دروغ گفته شده و این‌ها اشغالگرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران: تصویرسازی ۷۵ ساله صهیونیست‌ها درهم شکست / تنها هنر صهیونیست‌ها، کودک‌کشی است

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در رزمایش کرامت علوی با بیان اینکه تهران همیشه در همه عرصه هایی که انقلاب اسلامی با آن مواجه بوده سردمدار و جلودار بوده است، اظهار کرد: جبهه بزرگ انقلاب اسلامی، خروش دلدادگان بی نظیری است که تا به حال شاهد آن در ۴۴ سال، در عرصه‌ای که گستردگی آن در منطقه بزرگ غرب آسیا از یمن تا فلسطین، لبنان، عراق، سوریه بوده‌ایم، همه دلدادگان جبهه حق انقلاب اسلامی هستند که بر جبهه باطل شیطان بزرگ و صهیونیست های کودک کش خروشیدند.

تنها هنر صهیونیست، کودک کشی و مردم کشی است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه تنها هنر صهیونیست ها در ۹۰ روز، کودک کشی و مردم کشی بوده است و نتوانستند یک تصویری نشان دهند که توانسته‌ باشند، یک رزمنده فلسطینی را اسیر کنند، گفت:  تصاویر بی شماری از ذلت صهیونیست‌ها دنیا را پر کرده و نزدیک به ۱۰۰۰ تانک و خودروی زرهی انها مورد اصابت قرار گرفته است.

سردار فدوی افزود: این صف ۱۷ کیلومتری را مردم در تهران برای کمک رسانی به نیازمندان و بدون کمک هیچ مجموعه دولتی ایجاد کرده‌اند؛ این مهم است که مردم پای کار هستند و سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در راستای کار مردم اقدام به جمع آوری و رساندن آن به دست نیازمندان کرده‌ است.

وی با بیان اینکه مهم این است که مردم همه جانبه پای کار هستند، گفت: در همه جبهه‌ها مردم پای کارند، چرا که این تکالیف ما است که پای کار جبهه حق باشیم و خداوند وعده داده که بهترین نتایج را رقم می‌زند؛ سفارش کرده است که حزب خدا همیشه پیروز است، ما باید مراقب قسمتی که خدا برای ما مشخص کرده باشیم و آن را به درستی انجام دهیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: خداوند بهترین نتایج را رقم میزند، آیا در این ۴۵ سال این چنین نبوده است، هر کجا که جبهه حق خروشیده تا به تکالیفش عمل کند بهترین را رقم زده است، در غزه آنچه در این ۹۰ روز اتفاق افتاد، در تاریخ اشغالگری صهیونیست‌ها وجود نداشته است، آنچنان خروشی از جبهه مقاومت برآمد که همه دنیا مستاصل شدند و نتواتستتد کاری کنند و تنها هنری که از خود نشان داده‌اند جنایت بوده‌ است.

سردار فدوی تصریح کرد: این جنایت، تصویر آزادی خواه و دموکراتی را که ۷۵ سال برای دنیا درست کرده بودند را از بین برد و همه عالم فهمیدند که ۷۵ سال به آن‌ها دروغ گفته شده و این‌ها اشغالگرند.

 در ۹۲ درصد کشورها علیه صهیونیست تظاهرات برگزار شد

وی ادامه داد: طی ۷۵ سال به روال اشغالگری تصویری که درست کرده بودند به هم خورد، این پیروزی راهبردی فلسطینی ها است در برابر عملیات تاکتیکی و عملیاتی و این پیروزی بسیار بزرگی است، چرا که در بیش از ۹۲ درصد کشورها علیه صهیونیست تظاهرات برگزار شد و مهم این است ما بدانیم و باور داشته باشیم، هر وقت ما پای انجام کاری که خدا بر عهده بندگان گذاشته قرار بگیریم، می‌بینیم که وعده خدا حق است و در وعده خدا تخلفی نیست.

جانشین کل سپاه پاسداران بیان کرد: شاهد خواهیم بود در این عرصه‌ای که به وجود آمده است، خبیثان آمریکایی و انگلیسی که حتی مصالح خود را نمی‌توانند درک کنند، پیروزهای بسیار بزرگی برای جبهه حق به ارمغان می‌آورند و ننگ و آبرو ریزی بزرگی برای جبهه باطل به وجود آید که نمی‌توانند از آن فرار کنند.

وی ادامه داد: آن‌ها علیرغم داشتن رسانه‌های مختلف و ادعای اینکه امپراطوری رسانه‌ای جهان در اختیار آنها قرار دارد و از واقعیت‌ها هر تصویری را که می‌خواهند نشان می‌دهند، نتوانستند و مشخص شد که این توانمندی را هم ندارند، جبهه حق در این عرصه بخاطر روایتگری مردم خلاف آن را ثابت کردند.

سردار فدوی با بیان اینکه آن‌ها حتی نمی‌توانند کار تصویر سازی را که ۷۵ سال در آن تبلور پیدا کرده بودند را به درستی انجام دهند، گفت: اما خدا را شکر در همه عرصه‌ها توانمندی‌های دلدادگان اسلام و انقلاب اسلامی بسیار بیشتر از قبل شده و می‌توانند آن تصویر واقعی را به همه مردم دنیا منتقل می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به اینکه سپاه محمد رسول الله(ص) بیشترین تعداد شهید و فرمانده لشکری را دارد، تصریح کرد: ۸ شهید فرمانده لشکر تهران بودند و این نام بزرگی است که به دنبال این نام، دلدادگان بسیاری هستند و شنیدن این بزرگان آرزوی خیلی از جوانان ما است‌ و این افتخار هنوز ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.