امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: دشمنان نظام اسلام برای دستیابی به اهداف خود در پی دو قطبی کردن فضای جامعه هستند.

 دشمنان در پی دوقطبی کردن فضای جامعه هستند

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام سید محمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه تربت‌حیدریه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب از مسوولان خواست تا از دوقطبی کردن فضای جامعه امتناع ورزند.

وی اظهار کرد: برخی از روی حب و بغض شخصی، عملکرد مثبت یک فرد را در نظر مردم منفی و بر عکس کارهای ناشایست وی را در ذهن شهروندان مثبت جلوه می دهند.

امام جمعه تربت حیدریه افزود: این همان چیزی است که دشمنان نظام اسلامی به دنبال آن هستند و انجام این رفتار، شایسته افرادی که از دین و وفاداری به انقلاب دم می‌زنند نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش نیاز کنونی کشور را «عمل به هنگام» عنوان کرد و گفت: عمل به هنگام یعنی یک لحظه تشخیص به عمل و وارد میدان شدن و زمانی دیگر عقب‌نشینی و فرار را ترجیح دهیم.

حجت الاسلام معلمی با بیان اینکه گاه این عقب‌نشینی به تعبیر رهبر معظم انقلاب همان نرمش قهرمانانه است، افزود: اگر مسوولان طی ۲ دهه گذشته عمل به هنگام در حوزه جوانی جمعیت انجام می‌دادند، امروز کشور با کاهش زادآوری مواجه نمی شد.

وی با انتقاد از عملکرد مسوولان در تربت‌حیدریه، گفت: اگر آن زمان مسوولان این شهرستان به هنگام عمل می‌کردند، شاهد عقب ماندگی و خسران در زمینه مسایل عمرانی و مالی نمی‌شدیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.