امام جمعه گناباد گفت: انتخابات میدان بزرگ مبارزه با دشمنان و استکبار جهانی است و هر اندازه شرکت مردم در انتخابات گسترده‌تر باشد، معاندان بیشتر در نیل به اهداف خصمانه‌شان ناکام می‌شوند.

انتخابات میدان مبارزه با دشمنان است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام حسن صادقی نسب امروز در خطبه های نماز جمعه گناباد در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان افزود: دشمنان با ترفندهای مختلف تلاش می کنند که با سیاه نمایی و پاشیدن بذر ناامیدی مردم را از حضور در انتخابات ناامید کنند ولی آحاد جامعه با حضور گسترده خود در انتخابات پیش رو بار دیگر خط بطلان بر توطئه های دشمنان خواهند کشید.

وی ادامه داد: هر کسی که به دین مبین اسلام و کشورش علاقه دارد بداند که مهمترین راه یاری اسلام و عزت و افتخار برای کشورمان شرکت در انتخابات است.

خطیب نماز جمعه گناباد با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص نقش مهم حضور گسترده مردم در صحنه ها تصریح کرد: در طول تاریخ اسلام هر جا مردم در صحنه حضور داشتند شاهد پیروزی و عزت دین مبین اسلام بودیم و هر جا که کوتاهی کردند ظالمان مسلط شدند.

وی از مصادیق بارز اهمیت حضور پیروزمندانه مردم ایران در صحنه طی یکصد سال اخیر را شامل نهضت تحریم تنباکو ، ملی شدن صنعت نفت، پیروزی انقلاب اسلامی، افتخارات و پیروزی های دوران دفاع مقدس و غیره ذکر کرد.

حجت الاسلام صادقی نسب افزود: مردم ولایت مدار بعد از انقلاب اسلامی تاکنون با شرکت گسترده خود در صحنه انتخابات، عزت و افتخار برای کشور به ارمغان آوردند و همواره دشمنان را ناامید کردند، یکی از مولفه های مهم عزت آفرینی برای کشور و شکست ترفندهای معاندان طی سالجاری حضور باشکوه در انتخابات است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.