یک نشریه آمریکایی، سیاست این کشور در قبال جنوب غرب آسیا را شکست‌خورده عنوان‌کرد و درباره گسترش جنگ در این منطقه هشدار داد.

فارین‌پالیسی: سیاست آمریکا در قبال خاورمیانه شکست‌خورده است

مجله آمریکایی «فارین پالیسی» در گزارشی نوشت: سیاست آمریکا در قبال منطقه جنوب غرب آسیا شکست خورده است. آتش جنگ در این منطقه شعله می کشد و واشنگتن در اینباره مسئول است.

این رسانه آمریکایی نوشت: عملیات نظامی اسرائیل در غزه، این باریکه را در معرض نابودی و منطقه جنوب غرب آسیا را در معرض یک جنگ گسترده قرار داده است.

«فارین پالیسی»، تحولات منطقه جنوب غرب آسیا را حاکی از افزایش بیشتر تنش ها در منطقه دانست و نوشت: غرق کردن سه قایق یمنی ها در دریای سرخ توسط آمریکا، ترور اعضای ارشد حماس، حزب الله و سپاه پاسداران ایران در لبنان، عراق و سوریه از جمله تحولاتی هستند که حاکی از افزایش تنش ها هستند.

این رسانه آمریکایی، اظهارات «بنی گانتس» عضو شورای جنگ رژیم صهیونیستی درباره به پایان رسیدن فرصت برای حل دیپلماتیک تنش ها با حزب الله لبنان را نیز از دیگر تحولاتی دانست که حاکی از افزایش خصومت ورزی بین بازیگران منطقه ای است.

«فارین پالیسی» همچنین از قصد دولت «جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا برای پاسخ نظامی به حملات در جبهه های مختلف جنگ در جنوب غرب آسیا خبر داد و آنرا نیز از دیگر نشانه های بالا رفتن تنش در منطقه ارزیابی کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.