مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با اشاره به افزایش ۸۳ درصدی جابجایی مسافر در گیلان گفت: در سال جاری ۴۰ هزار و ۳۷۵ سفر انجام شده که به نسبت سال گذشته با افزایش قابل توجه‌ای مواجه بودیم.

رشد ۸۳ درصدی جابجایی مسافر در گیلان

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی نیک‌فهم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان صبح امروز در حاشیه بازدید از پایانه مسافری رشت و در جمع خبرنگاران با اشاره به افزایش ۸۳ درصدی جابجایی مسافر در گیلان اظهار کرد: در سال جاری ۴۰ هزار و ۳۷۵ سفر انجام شده است که به نسبت سال گذشته با افزایش قابل توجه‌ای مواجه بودیم.

وی از وجود ۱۵۶ شرکت حمل و نقل کالا در گیلان خبر داد و گفت: این تعداد شرکت به طور شبانه‌روزی در استان فعال بوده و نقش مهمی در جابجایی کالا در گیلان دارند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه در ۹ ماه نخست سال جاری هشت میلیون و ۶۲۶ هزار و ۶۹۳ تن کالا طی ۹ ماه نخست امسال از گیلان به دیگر استان‌ها حمل شده است، افزود: با تلاش‌های انجام شده در این حوزه با افزایش ۱۲/۲ درصدی مواجه بودیم. 

نیک فهم با بیان اینکه ۵۲۰ هزار سفر در همین مدت در گیلان انجام شد، گفت: طی مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به  سه هزار و ۹۹ راننده فعال در حوزه حمل و نقل عمومی در گیلان بیان کرد: ۱۰ پایانه مسافری در این استان فعال است که ۶ پایانه، تحت مالکیت شهرداری و چهار پایانه تحت مالکیت بخش خصوصی قرار دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.