مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، از بارش برف در سه محور آستارا - اردبیل، پونل - خلخال(محدوده رضوانشهر) و اسالم - خلخال خبر داد و عنوان کرد: در سایر محورهای مواصلاتی گیلان شاهد بارش باران هستیم.

بارش برف در ۳ محور کوهستانی گیلان/ کلیه محورها باز است

به گزارش قدس آنلاین، غلامعلی نیک فهم با اشاره به بارش ۱۰ تا ۲۰ سانتی برف در ارتفاعات گیلان، اظهار کرد: برفروبی در محورهای کوهستانی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه کلیه محورهای استان باز بوده و ترافیک در جریان است، افزود: محور پونل - خلخال به دلیل احتمال ریزش بهمن و نبود ایمنی کافی با انسداد فصلی مواجه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش برف در گردنه حیران، اضافه کرد: گردنه حیران در حوزه اردبیل دچار کندی تردد شده است.

نیک فهم از بارش برف در سه محور آستارا - اردبیل، پونل - خلخال(محدوده رضوانشهر) و اسالم - خلخال خبر داد و عنوان کرد: در سایر محورهای مواصلاتی گیلان شاهد بارش باران هستیم.

وی به رانندگان توصیه کرد: برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه های استان آماده پاسخگویی درباره وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی گیلان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.