فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری ۲ سوداگر مرگ که در پوشش خانواده، قصد قاچاق مواد مخدر را داشتند خبر داد.

خانواده قاچاقچی مواد مخدر در کاشمر دستگیر شد

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ حسن مشهدی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشمر حین کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و این خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی دقیق این خودرو ۲ کیلو و ۷۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کرده و در این زمینه یک متهم زن و یک متهم مرد را دستگیر کردند.

وی با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت‌های اصلی کار پلیس است، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

مشهدی در ادامه از کشف ۲۰ رأس دام قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز هنگام کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه کامیونت مشکوک و این خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر افزود: مأموران انتظامی در بازرسی از این خودرو تعداد ۲۰ رأس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل بود را کشف کردند. ارزش ریالی دام های قاچاق کشف شده بنا بر اعلام نظر کارشناسان ۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، گفت: قاچاق کالا ضربات سنگینی به اقتصاد جامعه وارد می‌کند و پلیس با جدیت با هرگونه تخلف در این خصوص برخورد می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.