مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: برنامه‌ریزی و بسیج امکانات برای طرح راهداری زمستانی انجام شده و ۴۰۰ نیروی راهداری و ۲۵۴ دستگاه ماشین آلات در راهدارخانه‌ های استان مستقر شده‌اند.

آمادگی ۴۰۰ نیروی راهداری زمستانی در استان زنجان

به گزارش قدس آنلاین، جعفر قزوینیان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار کرد: برای راهداری زمستانی، کشیک‌های راهداری در استان مشخص شده و امکانات و تجهیزات در این زمینه بسیج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان درباره برنامه‌ریزی برای تردد ایمن و روان در زمان بارش‌ها افزود: با توجه به ورود به نیمه دوم سال و آغاز نعمات آسمانی نظیر باران و برف، برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم توسط رؤسای ادارات شهرستان‌ها نیز برای اقدام به موقع در بحران‌ها و عملیات راهداری زمستانی انجام شده است.

وی تصریح کرد: برای راهداری زمستانی در سال‌ جاری، ۴۰۰ نیروی راهدار با ۲۵۴ دستگاه ماشین‌آلات راهداری آماده خدمات‌رسانی در طرح راهداری زمستانی امسال هستند.

قزوینیان با اشاره به آمادگی راهدارخانه‌ها نیز عنوان کرد: ۳۲ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان آماده ارائه خدمات هستند و ۳۰ هزار تن ماسه و نمک در راهدارخانه‌ها انبار شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: ایمنی تردد کاربران جاده‌ای در اولویت قرار دارد تا کسانی که قصد سفر دارند بتوانند سفر بدون خطری داشته باشند و در این راستا به همراه داشتن زنجیر چرخ بسیار مهم است که کاربران جاده‌ای باید به آن توجه کنند.

وی تصریح کرد: تلفن گویای ۱۴۱ هم به‌ صورت شبانه‌روزی پاسخگوی آخرین وضعیت و اطلاعات راه‌ها است و کاربران جاده‌ای که قصد سفر دارند می‌توانند با تماس از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.