رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد از ارائه تخفیف برای تعمیر خودروهای دودزا از ۲۶ دی‌ماه در تعمیرگاه‌های منتخب خبر داد.

تعمیر ارزان خودروهای دودزا در مشهد از ۲۶ دی+ آدرس

به گزارش قدس خراسان، محمد پذیرا اظهار کرد: به دلیل اهمیت موضوع هوای پاک، اقدامات متعددی در طول سال برای ایجاد و حفظ هوای پاک انجام می‌شود و در هفته هوای پاک نیز مدیریت شهری به صورت ویژه‌تر به این موضوع می‌پردازد و اقدامات متنوعی را برای این ایام پیش‌بینی کرده است.

رئیس اداره محیط زیست، سلامت و ایمنی شهرداری مشهد افزود: طرح تخفیف ۲۰ درصدی برای تعمیر خودروهای دودزا از ۲۶ دی‌ماه تا ۴ بهمن‌ماه در ۱۰ تعمیرگاه‌ و خدمات فنی منتخب سطح شهر انجام می‌شود. 

وی ادامه داد: تعمیرگاه‌ "برومند" در کوشش ۲۷، "ماهر" نرسیده به امام رضا ۴۳ داخل گاراژ وحدت، "برق اتومبیل کمالی" بین مفتح ۴۱ و ۴۳، "اتومکانیک شهرک غرب" الهیه ۱، رزمی ۳/۲، "کاربراتور" امام رضا ۵۶، "تنظیم موتور هامون مکران" سجادیه ۷۳، "مهندسی خودرو برنا پویا" چهار قطعه مانده به فرمانیه ۱۰، "خدمات خودرویی یاس" حدفاصل عبدالمطلب ۹ و ۱۱، "امیران" نبش چمن ۱ و "علی اکبری" بولوار تلویزیون جنب پمپ بنزین ایران خودرو، مراکز تعیین شده برای ارائه خدمات در این ایام هستند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.