مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با گلزنی برابر فلسطین نام خود را در جمع سریع ترین گلزنان تاریخ رقابت های جام ملت های آسیا به ثبت رساند.

انصاریفرد در جمع سریع‌ترین گلزنان تاریخ جام ملت‌ها قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین تیم‌های ملی فوتبال ایران و فلسطین در دومین بازی گروه C جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از ساعت ۲۱ و در ورزشگاه اجوکیشن سیتی به مصاف هم رفتند که در دقیقه یک و ۳ ثانیه (۶۳ ثانیه)، کریم انصاریفرد موفق شد دروازه فلسطین را باز کند تا با ثبت این گل نام خود را در بین افرادی که سریع‌ترین گل‌ها را در تاریخ جام ملت‌ها به ثمر رسانده‌اند، ببیند.

در تاریخ این مسابقات، علی مبخوت ستاره تیم ملی امارات در سال ۲۰۱۵ سریع‌ترین گل تاریخ جام ملت‌ها را در ثانیه ۱۵ به ثمر رساند. دومین گل سریع مسابقات جام ملت‌های آسیا را نیز یک عرب زبان از کشور کویت زده است؛ فتحی کمیل ستاره تیم ملی کویت در سال ۱۹۷۶ پس از ۲۰ ثانیه از شروع مسابقه تیمش مقابل چین گل پیروزی بخش تیمش را زد.

همچنین شیء یوشین چینی در نیمه نهایی سال ۱۹۹۲ پس از ۲۰ ثانیه برای کشورش مقابل ژاپن یک گل به ثمر رساند. حالا انصاری فر با گلزنی در ۱۰۱ بازی ملی خود نام خود را در کنار نفرات نام برده شده می بیند.

انصاریفرد با این گل، در مجموع تاکنون دو گل به فلسطین در تاریخ رویارویی این تیم با ایران به ثمر رسانده و در کنار جواد کاظمیان به عنوان بهترین گلزنان ایران مقابل این تیم به شمار می‌روند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.