سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد از آغاز عملیات اجرایی ساختمان پروژ پنجره واحد سرمایه گذاری استان‌ در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خبرداد.

آغاز عملیات اجرایی ساختمان پروژه پنجره واحد سرمایه‌گذاری

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی نمایشگاه بین المللی مشهد رضا صفری اظهار کرد: به دنبال پیشنهاد شهردار مشهد در خصوص راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری استان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد باهدف تسهیل و ایجاد یکپارچگی در موضوع سرمایه گذاری های استان، عملیات اجرایی ساختمان این پروژه از صبح امروز در محل سایت نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد.

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد با بیان اینکه کارفرمای این پروژه شهرداری مشهد (نمایشگاه بین‌المللی مشهد)خواهد بود، اضافه کرد: مساحت این پروژه ۷۵۰ مترمربع است که حدود۹۰۰متر نیز زیربنا خواهد شد.

وی یادآور شد: اعتبار این پروژه بیش از ۲۵۰میلیارد ریال است که توسط دفتر مطالعات طرح‌ها و پروژه‌های شهری شهرداری مشهد پیش بینی شده و از سوی نمایشگاه بین‌المللی مشهد تامین و پرداخت خواهد شد.

صفری با اشاره به تاکید شهردار مشهد مبنی بر تسریع احداث این پروژه مهم، بیان کرد: تمام تلاش همکاران حوزه های مختلف شهرداری مشهد وبه ویژه نمایشگاه بین‌المللی براین است که ساخت این پروژه با نهایت سرعت ودقت انجام و در اسرع وقت به اتمام برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.